Advertenties


Klets maar raak DEEL 165

Gestart door Stefan, 19 oktober 2011, 10:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Citaat van: Dirk Kuipers op 19 oktober 2011, 12:59:34
Oh, bij hem ook al? :)
Ik ga op bed met dat ding, echt verschrikkelijk! :)

Ga de iphone 4S ook kopen zodra hij hier beschikbaar is.. :)



welke heb je nu?lees op inet dat men adviseerd voor de iphone4 gebruikers,om even te wachten op de
iphone5,maar voor de 3gs gebruikers is het aantrekkelijk om de 4gs aan te schaffen.

ben benieuwt wat de prijzen gaan zijn van de 4gs
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Achja, je kan altijd blijven wachten. Ik ben van mening: heb je het "nodig", gewoon kopen en anders idd wachten. Jaar erna komt de iPhone 5S en dan de iphone 6 etc ect etc.

Roadkill (Michiel)

Zo net ff de oude kast naar de stort gebracht met de Kangoo,hoorde wat tijdens het rijden dus voor de zekerheid ff langs de garage. Wiellager,stabilisatiestang,en 2 homokuneten aan stront..... Dus die blijft overnachten bij de garage en mogen we vrijdag weer ophalen na achterlating van een zooi euri's... Maar goed me meissie en de kids rijden er bijna dagelijks in dus beter nu,dan te laat.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

ja,ik ben nog tevreden met de 4,nieuwe kopen (los) vind ik niet de moeite waard,ik wacht tot
de 5 uit is,dan krijg mn vrouw de 4,die wilt ook overgaan op apple.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 19 oktober 2011, 14:51:36
Zo net ff de oude kast naar de stort gebracht met de Kangoo,hoorde wat tijdens het rijden dus voor de zekerheid ff langs de garage. Wiellager,stabilisatiestang,en 2 homokuneten aan stront..... Dus die blijft overnachten bij de garage en mogen we vrijdag weer ophalen na achterlating van een zooi euri's... Maar goed me meissie en de kids rijden er bijna dagelijks in dus beter nu,dan te laat.

sow,das veel,meeste is het 1 van die onderdelen diemheft begeeft,maar meteen alles? is er iets gebeurd?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Wow dat is nogal wat Michiel! Naar welke garage heb je hem toegebracht?

Dat het zomaar allemaal achter elkaar kapot gaat :|, wat voor geluid gaf het en was het ook merkbaar met rijden?

Roadkill (Michiel)

wiellager heeft waarschijnlijk al ff gespeeld kennelijk maar dat gaat zo geleidelijk dat het niet opvalt,stabilisator stang geen idee kan het gewoon begeven hebben auto word alweer 12,en bij beide homokuneten waren de klemmen van gebroken. Voor zover wij weten niks gebeurd,gisteren ook niks gehoord,en vandaag dus wel,iig zo erg dat zelfs mijn dochter iets had van dit klopt niet... Dus eigenlijk van de ene op de andere dag.Maar goed kost wel weer ff genoeg,maar voor het geld rijden we geen andere en heeft zich verder vandaag weer eens perfekt bewezen als vrachtauto,met mijn Grand tour had ik zeker 4-5 keer moeten rijden,met de Kangoo 2x

@ Mark naar wie denk je???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Koentje

Ff tussen door glijden >:D
Ben een filmpje van mijn auto aan het maken.
Wat vinden jullie van de eerste pagina?


Ow ja, de lijnen zijn custum made :D

Rogier

Ik vind het persoonlijk helemaal niks.

Koentje

En de opzet? of de indeling anders?

Rogier

die strepen zou ik er zowiezo uit halen, dan witte letters en een zwarte achtergrond staat al een stuk beter ;)

Koentje

#26
Zal is kijken

[EDIT] het staat wel iets beter ja maar wel saai;)

Heatzone (Mark)

@ Michiel, een hele wilde gok, Kroonenburg :P?

Roadkill (Michiel)

u gaat door voor de koelkast.

iemand enig idee waar ik van die gele koplampfolie kan bestellen btw?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#29
Even zoeken op marktplaats!
http://verkopers.marktplaats.nl/15038548

Op YouTube staat dan weer een filmpje over het aanbrengen ervan (weliswaar blauwe folie). Owja; het is natuurlijk niet toegestaan bij de APK.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev