Advertenties

17 en 18 december - KixXxs te Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Benjamin Renon, 13 oktober 2011, 21:57:40

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

Autoliefhebbers, Tuners, freaks, en andere mafkezen gevraagd....

Op 17 & 18 december 2011 barst in de Jaarbeurs een nieuw doldwaas evenement los.
Voor jullie als autoliefhebbers/tuners is dit de ultieme plaats om eens op een totaal andere manier jouw pronkstukje aan het grote publiek te tonen.
Dit is niet een standaard indoor tuning show, dit is KixXxs!
KixXxs richt zich op de aspecten waar het bij iedere tuner en/of autoliefhebber ooit om is begonnen, Namelijk Plezier!!!
Wij zetten de auto eigenaren weer eens in het zonnetje en laten het grote publiek de diverse lagen van de Nederlandse tuning scene zien door middel van diverse verschillende dorpjes.

De standaard tuning shows geven jou niet meer wat je zoekt..... Meld je aan voor KixXxs !
Wij veranderen de Jaarbeurs Utrecht in een waar dorp van GEKHEID waarbij Auto's & Motoren maar ook Lifestyle, Tattooing, indoorfun en racen aan bod komen.

Zo kun je bij ons in de diverse dorpjes GRATIS deelnemen aan de meest gekke avonturen als Paintballen, Karten, Meerijden in drifttaxi's en nog veel meer.
Ben jij iemand die zich liever niet stort in dit soort rariteiten, dan kun je je hart ophalen bij het zien van de geweldige shows die wij jullie voorschotelen of jezelf vergapen aan alle mooie glimmende voertuigen die voor je staan opgesteld.

Bij ons is niks standaard, bij ons kun je niks verwachtten dat je al eerder hebt gezien, bij ons krijg je de ultieme KICK.

Wil jij meedoen aan dit evenement en jouw auto of misschien wel jouw hele club aanmelden neem dan contact op met Maurice@kixxxs.nl en zorg ervoor dat jij niks mist van de eerste editie van KixXxs.
( Wij vragen je om een foto van jouw auto mee te sturen en/of een korte motivatie indien je een club aanmeld, uitleg over jouw club )

Heb jij als club een leuk of gek idee en wil jij hier een leuke stand neerzetten!!??
Wij werken graag mee en staan open voor ideeën en suggesties.
Meld je idee even en dan kijken wij of de ruimte en de mogelijkheden beschikbaar zijn.

Je krijgt van ons een speciale code waarmee je de tickets op de website kunt bestellen voor de gereduceerde prijs van slechts €20,- voor het complete weekend.
Hierbij krijg je verschillende extra's aangeboden van ons en kun je OVERAL gratis aan deelnemen.

Ik weet dat het midden in de winterperiode is en er auto's op hun winterbanden rijden, maar toch wil ik weten wie er eventueel interesse hebben om hier de club te promoten als RMC-lid.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Xanquezer (Frank)

I`m in!
lijkt me kei gezellig om met een grote groep er naar toe te gaan!  :grin:
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

miss zit er een heel klein kansje in dat ik ook kom met mijn eigen auto. o-)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rick Santbergen

We zijn op zoek naar een groep die de club willen vertegenwoordigen. Dit moeten wij dus (ver) van te voren weten vanwege inschrijving, stand regelen en bestuurslid die beschikbaar moet zijn.

Dennis Postma

Yep, het gaat hier dus om een clubpresentatie.

Misschien een punt om even mee te nemen in de overweging om je op te geven. Gezien de tijd van het jaar is de kans dat je in een winter set-up rond rijd aanwezig. De auto zal wel showwaardig op de stand moeten staan om er als club representatief bij te staan.

Rogier

Mijn auto staat dan in de winter stand dus ik denk niet dat hij showwaardig is
bij mij is winterstand (wintervelgen, originele beschadigde voorbumper erop)

wel appart dat ze zoiets in de winter doen, want je gaat je auto niet poetsen met -5 :P

Benjamin Renon

Ik vind het juist super dat ze dit in de winter doen. Zo is er zowat het hele jaar door iets te doen. Winter of of geen winter ik heb altijd laag gereden met mijn bumpers en op 17" met zomerbanden. De laatste 2 jaar was wel extreem, misschien dat het dit jaar wel mee valt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeremy

ik rij gewoon met me zomer setup, maar ik denk niet dat mijn auto geschikt is als showauto met alleen een paar andere velgen en andere grille en koplampen :P

Rodney

ik wacht even me rooster af van me nieuwe werk zodra ik die heb, ben ik wel berijd om me auto weer op ze zomer velgies te zetten en me aan te melden !

tegen die tijd zitten me schroefzet er ook wel onder !

In dat geval om als show auto te komen, gaat het bij mij niet worden, simpel weg omdat ik niet optijd kan melden of ik kom of niet.  l-
miss dat ik wel kom kijken.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Is dat gebakje van mij show waardig genoeg?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Citaat van: Christian de Vriend op 16 oktober 2011, 01:19:38
Is dat gebakje van mij show waardig genoeg?

Zeker wel, mensen gaan spontaan aan je motorkap voelen.
wel effe met ons tweeen je auto poetsen.  o-)  :q
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

@rodney hou er wel rekening mee dat de pekel je velgen aantast he ;)

en ze verwachten, dit jaar een erg koude winter dus kouder als de afgelopen 2 winters.

zelfs de kerstman gaat het koud krijgen dit jaar :D

matthew

Nou Rogier ze hadden ook een mooie zomer verwacht,maar dat viel ook tegen.

Maar je hebt zeker gelijk dat de pekelje velgen eigenlijk gewoon ruwieneerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev