Advertenties


Motorkap ph1 cabrio gelijk aan coupe ??

Gestart door VFRMARCEL, 12 oktober 2011, 22:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

VFRMARCEL

 K. :x. met peren heb ik net een mooie cabrio heb in al binnen 3 weken schade 8)7, was net lekker op dreef alles te repareren
Regen en glad wegdek op de a12 , plots alles remmen voor me en ja deze heeft geen abs en kwam 15 cm te kort
motorkap plat grill en rechterkoplamp  :cry:
Als ik op de sloop kijk past dan ook een kap van de coupe?
En  is er maar een kleur blauw gemaakt (98)?
Ga morgen een weekje op vakantie en daarna maar eens zoeken zag er al een staan op marktplaats (coupe) maar ja past deze ??

reus100

Ha Marcel.
Het is eigenlijk heel eenvoudig,je zoekt een megane cabrio op op bv marktplaats en ondhoud het kenteken.
Bij de dealer kunnen ze heel makkelijk zien of de motorkappen opgezocht via het kenteken gelijk zijn en hetzelfde nummer hebben.
Zo doe ik het teminste zelf voor mijn coepe en cabrio,maar ik werk dan ook zelf bij de dealer haha,voor mij dus helemaal een eitje !-!

Succes!

RobScénic

Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

juul

ik meende dat de voorkant van coupe cabrio HB en sedan het zelfde zijn tot de A-stijl

Dante

#4
Alleen de bumper is anders van de HB & Classic
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

VFRMARCEL

#5
mooi dank je voor de info !-!  , ga morgen een weekje uithuilen :cry:  in landal en als ik terugkom maar eens zoeken

mm zit er toch een sloop 12 km van dieren die er een heeft :D misschien toevallig maar zal de imperiaal op het dak schroeven
4 fietsen op de fietsdrager en een motorkap op het dak ze zien me aankomen (vertrekken ) bij landal

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev