Advertenties

mistlamp

Gestart door Dennis D, 14 april 2005, 13:09:37

Vorige topic - Volgende topic

Dennis D

weet iemand misschien welke mistlampen in mijn wagen moet doen en waar ik die kan kopen  :D

sebastiaan

Citaat van: Dennis D op 14 april 2005, 13:09:37
weet iemand misschien welke mistlampen in mijn wagen moet doen en waar ik die kan kopen :D
wat voor wagen ??? heb je???? misschien iets beter formuleren dennis.

Timo Zuiderduin

even aangenomen dat je een megane coupe rijdt,...
je kan de mistlampen bij de dealer krijgen,... bij sloperijen,.... af en toe worden ze op marktplaats aangeboden,..... en je kan universele bestellen rechtstreeks uit de autostyle catalogus kwestie van even kijken welke maat erin past en bestellen maar.

en je kan natuurlijk altijd naar Brezan/Rijsbergen oid bellen.
of bij www.onderdelenlijn.nl

er zijn zoveel mogelijkheden!!

DennisD

ja ik heb een megane coupe phase1 bedankt voor je hulp dan nog een vraagje als er iemand achterin instapt hoor je een krakent geluid zou dit misschien met me lagers te maken kunnen hebben als ik me rem pendaal hard intrap wanneer ik stil sta hoor je het ook kraken
:D

Timo Zuiderduin

Citaat van: DennisD op 14 april 2005, 13:32:18
ja ik heb een megane coupe phase1 bedankt voor je hulp dan nog een vraagje als er iemand achterin instapt hoor je een krakent geluid zou dit misschien met me lagers te maken kunnen hebben als ik me rem pendaal hard intrap wanneer ik stil sta hoor je het ook kraken
:D

euhm,... minder zware passagiers meenemen :)
ik gok iets van veringen ofzo,... maar ik ben helaas niet echt technisch
(is al eerder gebleken in andere topics hahaha)

Stefan

Klinkt als iets met de veren idd of de dempers
Misschien ophangrubbers.

Moeilijk te beoordelen zo natuurlijk........ ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Wouter

Is dat als de handrem erop staat? Ik heb dat nl. ook wel eens gehad en volgens de dealer was dat de handrem. Kon geen kwaad zij hij. :D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

DennisD

ja als ik de handrem er afhaal dan lijkt het soms of hij vast blijft zitten als je dan weg rijdt dan voel je dat maar als het aan je vering ligt is dat niets ernstig dan?? moet ik daarvoor terug naar de dealer want ik heb nog garantie

Tony

Die achterbank is alleen voor katten (plek voor 2) of pygmeeen.
Ik denk dat je de remschoenen (op de handrem) hoort kraken ( zet hem daar maar eens vanaf en laat ze nog maar eens plaatsnemen)
Kan geen kwaad en is een coupe kwaal.
Dit komt omdat bij het indrukken van de vering de achterwielen iets naar achter willen draaien, waardoor de voeringen wat tegenstrubbelen.
Je kunt eens niet originele remvoeringen proberen, dat helpt soms wel eens.
En als je toch bezig bent kijk dan meteen ofdat je remcilinders niet lekken, dat kan ook de oorzaak zijn dat je schoenen kraken.

En als dat allemaal niet helpt, dan zijn de schokdempers waarschijnlijk aan vernieuwing toe.

DennisD

Bedankt voor je advies ik ga meteen effe uitzoeken wat he nou precies is bedankt voor jullie advies :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev