Advertenties


Gezien DEEL 19

Gestart door Stefan, 6 oktober 2011, 22:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Jongens, het gaat weer nergens over...!
Gewoon lekker ontopic, discussies in klets maar raak mochten jullie dat echt heel erg nodig vinden..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

#121
Een coupe gespot :)

Hier in nijmegen op de wolfskuilse weg rond 8 uur

Een blauwe megane ph1 coupe (1.4) met overdreven picknick bank achterop :P en associale grote uitlaat
Verder helemaal standaard.

(zo goed?)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Jeremy

Vandaag even bij Van Kerkhof en Visscher in Gorinchem geweest om te vragen hoeveel de onderplaat voor me bumper gaat kosten en daar stonden maar liefst 4 RS-en! Buiten een gele en een witte en binnen en grijze en een zwarte.


Ook nog even gevraagd of er nog een GTR stond, maar die was 2 dagen geleden weggehaald.
Maar binnenkort kwam er weer een nieuwe te staan met 520PK!!

Tedo

Fijne dealer is dat! Plaat kostte zeker rond de € 100,- ?

Jeremy

De magazijnman was net weg dus ik moet maandag nog even bellen, maar de verkoper dacht wel zoiets ja.

Patchup

Citaat van: AnthonyR


Citaat van: AnthonyRNog wat foto's.









Roadkill (Michiel)

Volgens mij heb ik Juul zijn meg gezien,heb je linker achterspatbord en stukje bij je linker achterlicht in de grondverf staan?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Even zichtbaar gemaakt voor je Patchup.








Truckertje

Edwin Postma

Doe mij die zwarte maar :9~
Truckertje

matthew

Als ik dat zo zie,moet ik toch maar eens een oudejaarslot kopen en hopen dat die daar op valt.(in ieder geval een mooi bedrag)

Edwin Postma

Daar dacht ik ook al aan.
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 11 december 2011, 17:26:00
Volgens mij heb ik Juul zijn meg gezien,heb je linker achterspatbord en stukje bij je linker achterlicht in de grondverf staan?
Klinkt mij wel als die van Juul inderdaad ;)
Truckertje

Dennis Postma

Zo zeg dat wel. Bij een aanzienlijke winst na de loterij word het absoluut die zwarte als daily.  :9~

Roy (Coup a One)

We nemen aan dat de Postma(tjes) de weg naar de winkel wel weten te vinden :grin: !-!

Edwin Postma

Truckertje

Rohald

Vanmiddag rond 13:40 op de A15 toen ik naar Spijkenisse reed schrok ik me rot: een roze megane (volgens mij ph1).
Hij kwam er bij Charlois op en nam gelijk de volgende afslag Hoogvliet waar hij richting de havens ging.
Hij veranderde snel van banen waardoor ik geen foto's heb kunnen maken. Maar zelfs mijn vriendin vond hem niet mooi.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev