Advertenties


30 oktober 2011 - Blokarten in Wijk aan Zee FOTO's VANAF PAG.11 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 5 oktober 2011, 20:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pierre

http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Stefan

Leuk, zo'n filmpje !-!
Het ziet er niet echt uit als dat het hard gaat op zo'n ding of...?? :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Wat had ik een last met dat zeil, kwam alsmaar tegen mij kop aan!  8)7
en het ziet er ook naar uit dat bij anderen het zeil een stuk hoger zit en ook langer zijn dan die van mij, desondaks was het wel erg gaaf! heb er van genoten!  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Michel Veltman

je zat ook veel te rechtop suf...ik lag compleet op mn rug anders had ik zelfde prob met de helm... :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Yep, je zat te recht op. Is ook wel te zien in het filmpje. e moest gewoon lekker onder uit gezakt gaan zitten/liggen. En de karretjes/zeilen waren allemaal het zelfde.  :)

Michel Veltman

Citaat van: Stefan op 31 oktober 2011, 22:36:53
Leuk, zo'n filmpje !-!
Het ziet er niet echt uit als dat het hard gaat op zo'n ding of...?? :huh:

nope ik vond het persoonlijk qua snelheid erg tegenvallen ook al ben ik ervan overtuigd met de juiste wind en genoeg lengte op het stand je best snelheid kan krijgen in die bakkies Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Absoluut. Op de momenten dat wind wat toenam merkte ik wel dat de snelheid toen ook drastisch omhoog ging. Op dat moment lag ik ook gelijk op m'n kant.  :D

Michel Veltman

ja de bakkies ging snel met 1 wieltje de lucht in...de 1e (en enige x) dat ik probeerde rap de bocht om te gaan was ook meteen met een snoekduik het zand in :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Michel Veltman op  1 november 2011, 08:53:52
je zat ook veel te rechtop suf...ik lag compleet op mn rug anders had ik zelfde prob met de helm... :D

Ik kon ook vanwege mijn lengte niet liggen! Kon dom weg gewoon mijn voeten niet kwijt.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma


Rick Santbergen

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  1 november 2011, 10:50:39
Ik kon ook vanwege mijn lengte niet liggen! Kon dom weg gewoon mijn voeten niet kwijt.


Aan het filmpje te zien zat je toch te rechtop. Je had je knieën veel verder kunnen intrekken/buigen

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen


Christian de Vriend

Citaat van: Michel Veltman op  1 november 2011, 12:38:43
misschien is ie niet zo lenig :D

Of gewoon te lang voor het karretje,joggy is iets kleiner dan mij,maar iets breder,ik had echt last van die stangen,als ik onderuit ging liggen,kwam ik knel te zitten
tegen die stangen,wat uit eindelijk ging irriteren,dus als klein manneke is het makkelijk praten natuurlijk.  :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Michel Veltman

lol... 1.82m schoon aan de haak is idd heel klein ;)  !-!  [hapmodus aan]
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev