Advertenties


30 oktober 2011 - Blokarten in Wijk aan Zee FOTO's VANAF PAG.11 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 5 oktober 2011, 20:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Veel plezier. Ben benieuwd naar de ervaringen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

#152
Na een douche en een beker hot choco voel ik mezelf weer mens, kleding hangt te drogen en vermoedelijk zal er later een mooi zandkasteeltje op de grond liggen.
Zoals traditie doet voorkomen heb ik uiteraard gebruik gemaakt van de gelegenheid om ook eens de blokart op zn zijkant te parkeren en het zand in te duiken ;) ... (en nee dit x lag het niet aan de kart maar aan mij :) )
Vond het een leuk om eens mee te maken, maar als ik eerlijk ben....is het niet echt aan mij besteed om vaker te gaan doen  :neen:

Ondanks dat het blokarten niet echt mn ding was, heb ik wel een gezellige middag gehad gehad en leuk om weer eens wat bekende gezichten te zien/spreken!  :)  !-!

* Michel Veltman gaat nu eens lekker met een beker hot choco een filmpie opzetten en genieten van de rest v/d zondag
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Koentje

Volgens mij zitten er een paar te wachten op de FOTO'S  _o_

Dennis Postma

Ik heb me uitstekend vermaakt. Weer een leuke ervaring rijker. Thuis gelijk maar onder de douche gestapt. Daarna met het bord op schoot de f1 gekeken.

Het was weer ouderwets gezellig. !-!

Kom maar op met de foto's en filmpjes.

Karin

Naar mijn zin gehad al heb ik niet geblokart.
Was een grappig gezicht, de mannen na het karten als een stel verzopen katten te zien rondlopen.
Na een bakkie bij een strandtent in de buurt besloten we met een aantal pannekoeken te gaan eten. Daarmee ook een file ontlopen (was ook niet erg) Met z'n achten zitten eten en nakletsen en nu weer thuis.
Geen foto's maar ik hoorde dat Paul er 400 gemaakt heeft dus erg zullen zeker leuke tussen zitten.

Dante

Verzopen katten? Dus helaas niet droog gebleven daar?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Qua weer wel, maar een behoorlijk grote plas op het strand waar ze elke keer doorheen moesten  :D :D

MichL

Heerlijke dag gehad, erg leuke ervaring! Goed vermaakt ondanks de kletsnatte kleding!
Benieuwd naar de foto's! !-!


matthew

Ook een mooie ervaring rijker,en voor herhaling vatbaar.
We moesten idd telkens door een klein stukje water,en dat spatte op en dan nat zand.We zagen eruit haha.
Echt alles maar dan ook alles was doorweekt bij mij en de handen waren blauw paars geworden haha.
Ben op een kleed in de auto gaan zitten alleen in me ondergoed en een handoekje om.(dat hadden we gelukkig wel bij)
Raadzaam voor volgende keer:regenpak en schone kleding bij en uiteraard een handoek en misschien een flesje water om je beetje op te kunnen frissen.

Ga zo foto's uploaden.

Wij konden er niet bij zijn om na te kletsen,want we gingen nog met mijn ouders eten die waren 35jaar getrouwd.

Onze vrienden hebben zich ook goed vermaakt.

pierre

Hallo weer drie kwatiertjes thuis

Het is weer een leuke dag geweest we hebben niet mee gedaan maar het was erg leuk om te zien hoe het ging .
Ook zijn we nog mee gegaan naar het strandtentje en daarna nog met een groepje wezen eten bij een pannenkoeken boerderij

Was echt de moeite waard.

Groetjes Pierre. Ina. Jonathan   --
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Christian de Vriend

#161
Aller eerst...

Citeer
Citeerauthor=Dennis Postma link=topic=14428.msg262903#msg262903 date=1319907601]
De regenjas lijkt me niet nodig dus.  :)
author=Ard Klok link=topic=14428.msg262904#msg262904 date=1319907679]
Ik denk dat Christian door de branding wil gaan blokarten 8)7


l- l- l- l- l- l- l- l- dank u wel heren  8)7 8)7

en wie had er gelijk.... ik hoor het de beste meneer nog zeggen.... "voor de gene die regenpakken bij hebben,zou ik deze nu aantrekken"  :) :) :q

Verder een geweldige dag gehad,echt apart dat blokarten,mn complimenten voor het regelen Rick !-! !-!

Na het karten nog gezellig aan de hot choco gezeten,en de serveersters om hun nummer gevragen (jammer genoeg gingen ze er niet op in)

en als afsluiter lekker pannekoeken gegeten bij een restaurant (naast de mac) in leiden,wat ook erg lekker,en gezellig.

Ik kijk uit naar de volgende keer  !-!

Plakken we hierachter meteen een "stofzuig de auto uit" meeting???  ;)


Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Ik ben net thuis.
Moest Dennis eerst wegbrengen en dan nog even bij Janneke langs geweest.
Zeer leuke dag gehad.
Als Dennis niet mee was en Janneke wel dan waren we mee wezen eten maar was eenmaal niet alleen. ;)
Ben benieuwd naar de foto's. o-)
Truckertje

matthew


Jeroen

Was erg leuk, jammer dat het weer een beetje tegenviel.

Het Blokarten is gaaf om te doen, niet moeilijk alleen het baantje had wel groter mogen zijn.

Heb wat foto's gemaakt, deze ff snel verkleind en online gezet.



De rest kun je hier vinden: http://www.jvfotografie.eu/?page_id=60

Hoop dat Paul wat betere en meer actie foto's gemaakt heeft.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev