Advertenties

Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Haha, nou daar is je antwoord Michiel!

Roadkill (Michiel)

ah je was me net te snel af.... maarre het word ook wat kouder he,enne hoe ver heb je gereden? Een motor is pas warm als je olie warm is,dat is heel wat anders dan je temperatuur meter aan geeft
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Van Zwaag naar Avenhorn, ongeveer 15/20 minuutjes rijden! Misschien ben ik wel te gefixeerd op elk geluidje en zichtbaar dingetje.
Voor de reparatie merkte ik namelijk dat me koelvloeistof rond het minimum zit, nu overigens weer in de buurt van! Maarja hij heeft zich 3 jaar lang naar die stand toegewerkt.
Weet niet of het normaal is dat je kvs peil na zoveel tijd gaat zakken. En er zit een groene aanslag ofzo in me reservoir!

Voor degene die van plaatjes kijken houden:

*ps. me olie was volgens mij wel goed warm, bij het openen van me olie dop (checken op smurrie enzovoort) kwam de rook eruit :P

nd-photo.nl

Uitkijken daarmee dat je geen rondvliegende spetters etc krijgt! Zelfde geld voor kvs, dat spul is giftig

Heatzone (Mark)

Zal ik doen Andy :), me motor stond toen overigens uit en heb de dop er met een handdoek afgedraaid! die van me kvs tank kom ik maar niet aan als die warm is :P

nd-photo.nl

Motorolie wordt volgens mij warmer als kvs :)

Roadkill (Michiel)

en je hebt geen smurrie bij je olie kunnen ontdekken? Dan valt het wel mee,al hoeft witte smurrie nog niet te betekenen dat je kvs bij je olie komt,veel auto's die korte stukjes rijden hebben het ook. Dat is namelijk condens als je dan eens een eind gaat rijden dan ben je er vaak weer vanaf,en je oliepeil is dan ook meestal een stuk lager. Maar zal me ogen open houden als ik in Avenhorn ben,wonen mijn schoonouders,en mijn zoon voetbalt bij Kwiek ;)
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Nee, me olie is enorm helder en de binnenkant van de dop is gewoon schoon! Verder heeft kroonenburg vandaag deels me kvs bijgevuld. Ik zal het maar eens goed in de gaten gaan houden.
Wellicht is het gewoon condens. Vanavond staat de auto de hele nacht in de loods. Dus morgen ochtend bij het starten even kijken of hij rookt of niet! Hij staat vanavond gewoon weer warm en droog binnen.

Volgens keer als je door Grosthuizen rijd, dan even goed opletten dat is namelijk waar ik woon haha! Ohh wat leuk, kwiek ben ik ook wel eens geweest.

paikey

Citaat van: Benjamin Renon op 18 oktober 2011, 20:29:37

Owja Paikey is er een jap meeting zondag 20 november in Oosterhout. Ik ga waarschijnlijk een kijkje nemen.

Had ik gezien idd,weet nog niet wat ik doe.
aangezien ik de auto dan waarscheinlijk al in winter mode heb staan......

juul

als je waterpomp is vervangen dan heb je nieuwe kvs want hij loopt dan leeg.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op 18 oktober 2011, 21:56:28
Nee, me olie is enorm helder en de binnenkant van de dop is gewoon schoon! Verder heeft kroonenburg vandaag deels me kvs bijgevuld. Ik zal het maar eens goed in de gaten gaan houden.
Wellicht is het gewoon condens. Vanavond staat de auto de hele nacht in de loods. Dus morgen ochtend bij het starten even kijken of hij rookt of niet! Hij staat vanavond gewoon weer warm en droog binnen.

Volgens keer als je door Grosthuizen rijd, dan even goed opletten dat is namelijk waar ik woon haha! Ohh wat leuk, kwiek ben ik ook wel eens geweest.

Hij zal zo wie zo morgen wel roken,maar je moet ff ruiken aan het de vloeistof die op de grond ligt,ruikt het zoetig dan is het koelvloeistof.... Ja als jij je auto binnenzet kan ik hem ook niet zien he!
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Dat heb ik gedaan, en het rook echt nergens naar! Ik zal me koelvloeistof peil in de gaten houden de komende dagen! Haha, beste kunnen we dan gewoon even een keer afspreken, zodat ik jouw bolide ook kan bewonderen !-!

Roadkill (Michiel)

Ja ik ga hem wel weer wassen;)
Slow&Low

Rebecca Fontijn

kwiek78? die goede oude tijd

Roadkill (Michiel)

Yup,speelt mike in de D2,en me schoonvader is verzorger/sportmasseur daar (heb ik weer een bloedhekel aan voetbal,en een schoonfamilie die er gek van is,nou ja me schoonmoeder bijna,die word er gek van..)
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev