Advertenties


Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  7 oktober 2011, 10:47:03
Auto net even langs de garage gebracht, voor een onderhouds beurtje! en alweer een wiellager vervangen, ik heb ze bijna allemaal gehad nu :P

Waar breng jij je auto heen dan???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  7 oktober 2011, 14:11:05
Waar breng jij je auto heen dan???

Toyota dealer in Medemblik :p, haha ik weet het een rare keuze.
Daar heb ik de auto destijds ook gekocht en ze waren simpel het goedkoopste

Xanquezer (Frank)

Toyota???

Oh  overloper! :O

haha

Nissan is ook van renault toch?
Nertzoals Dacia?
en zo nog wat merken?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

Zoiets hoorde ik ook ja, dat in de 350Z een Nissan motor zat ofzo

Floortje

@ Frank,  na 5 jaar mag je tegen woordig niet zomaar meer gaan schakelen hoor, je moet dan eerst een schakel proef doen bij het rdw.

Nee er zitten geen flippers in, kan wel met de hendel zelf schakelen als ik zou willen

Edwin Postma

ik heb achter mijn CE ook staan dat ik alleen automaat mag rijden.(omdat ik gelest heb met een automaat)
maar heb tog bijna 2 jaar met een handbak gereden.

(voor alle duidelijkheid, of voor de gene die het niet weten. CE is vrachtwagen met aanhanger) :afro:
ook al eens controle gehad maar niks over gehoord o-)
Truckertje

juul

automaat rijden is echt wel relax en zeker de DSG gaat moeiteloos over in de volgende versnelling.
Had mijn schoonvader ook in de golf en was geen straf om in te rijden en het was geen GTI'tje.
Nu met de peugeot merk je wel dat verder schakelt maar rijd wel lekker lui, vind ik.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  7 oktober 2011, 15:33:44
Toyota dealer in Medemblik :p, haha ik weet het een rare keuze.
Daar heb ik de auto destijds ook gekocht en ze waren simpel het goedkoopste


Goedkoop is niet altijd het beste he ;) Als je daar in de buurt woont kan ik er in komen,maar als je dichter bij Hoorn woont zou ik je Kroonenburg aanraden in Zwaag,Obdam zou ik je afraden btw.... (die moet je namelijk vertellen wat er mis is met je auto...:s)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#53
Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op  7 oktober 2011, 17:23:31
Zoiets hoorde ik ook ja, dat in de 350Z een Nissan motor zat ofzo

Een 350Z IS een Nissan. Nissan IS, in tegenstelling tot Dacia en Samsung-Renault niet van Renault, maar Renault heeft aandelen van Nissan (ik dacht exact de helft). Daarom delen hun modellen onderdelen en bodemplaten met elkaar, zoals inderdaad de Nissan 3.5 V6 in diverse Renaults. De 2.0 DCi in de Megane GT is ook van Nissan. Anderzijds had het oude type Micra weer de zijspiegels van jullie aller Megane I.

Dante

Citaat van: Colin op  7 oktober 2011, 10:08:05
Hmm misschien dat in de tussentijd de regels zijn aangescherpt, je moet ook een verklaring etc tekenen. Nu zit jij (dante) wel in het beroepsvak dus dan worden er hogere eisen gesteld. Jij moet ook cursussen en keuringen doen toch?
Ja, een eigen verklaring van 30-40 euro of zoiets. Ik meen dat er voor je bril een minimum sterkte is waar je geen aantekening voor krijgt. Maar als je voor je beroep je rijbewijs nodig hebt, dan krijg je met elk hulpmiddel een aantekening. Mijn oogafwijking is echt minimaal, nl. -1¼ links & -1¾ rechts 8)7

@Andy: ROFLMAO!!! :D :D You made a boo boo... :q

@Floor: Tiptronic?

@Edje: Ja, jij zal ook wel tachograafschijven bij moeten houden... Of hebben jullie zo'n digitale? Wat dat betreft hebben wij buschauffeurs het wel mooi hoor... Nooit controles, nooit blazen, geen tachograafschijven, geen geijkte snelheidsmeter (Dus alle boetes t/m 8km/h te hard betaalt de baas !-!), geen gordelplicht...:q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl

Ik dacht dat het andersom was :)

Edwin Postma

@Dante.
Ik heb zo'n digi dinges.
Waardeloos maar het i zo.
Gordelplicht heb ik wel maar ik draag hem in de vrachtwagen eigenlijk nooit.
Vind ik niet prettig in de wagen.
Wij staan in een soort boekje met bedrijven die niet zo snel aan de kant gehaald Worden voor tacho controle.
Omdat wij op tijd rijden en wij wel goed zitten met de rijtijden wet.
Truckertje

Heatzone (Mark)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  7 oktober 2011, 20:08:30

Goedkoop is niet altijd het beste he ;) Als je daar in de buurt woont kan ik er in komen,maar als je dichter bij Hoorn woont zou ik je Kroonenburg aanraden in Zwaag,Obdam zou ik je afraden btw.... (die moet je namelijk vertellen wat er mis is met je auto...:s)

Haha nee dat klopt, Michiel. Maar met de toyota dealer in Medemblik ben ik wel bekend! Renault dealer Obdam, heb ik zelf ook al slechte ervaringen mee, komen hun afspraken niet na enzo. Kroonenburg, hmm. Daar ben ik nog niet eerder geweest.
Ik ben wel opzoek naar een goede garage in de buurt want Medemblik is me net iets te ver! Maar prijs en kwaliteit ligt daar dus wel goed?

Roadkill (Michiel)

Zou ik zeker eens gaan kijken bij Kroonenburg,verstand van Renault,liefhebbers (als ik het goed heb begrepen heeft de eigenaar een verzameling oude Renaults,eerlijk,en netjes geprijsd (niet super goedkoop,maar zeker ook niet duur. Breng er mijn eigenm Meg,en de Kangoo van me meissie heen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

http://www.dbilas-shop.com/Products/Flowtec-manifold/Renault/Relowtec-manifold-for-Renault-Clio-Megane-1-6-16V-55kW-K4M::128.html

Voor als je echt wat geld uit wil geven aan je motor  8)7

Gisteren bij de Opel najaarsmeeting zag ik er enkele staan met dit systeem!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev