Advertenties


Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

ik heb geen idee of dan de et verkeerd is het zijn de velgen die onder de auto zaten toen ik hem kocht. en ik denk niet dat de vorige eigenaar verkeerde velgen heeft gekocht ;)

matthew

Leuke impressie edje van 100%

Roadkill (Michiel)

Geloof dat ik volgend jaar ook maar heen moet met mijn zoon....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

ik vindt 100% wel een aanrader, je kan ook veel dingen goedkoop mee nemen. ik zag setjes xenon liggen voor 29.99,- ik dacht echt hoe kan dat nou

juul

100% is zeker een aanrader en ben vorig jaar ook geweest.
Dit jaar stond ook in de planning ging helaas niet door i.v.m het overlijden van mijn oma( 94 jaar oud respectabel dus).
maar we gaan volgend jaar zeker weer.

nd-photo.nl

Op eBay vind je ze voor niet veel meer. Vergeet niet dat die dudes op die prijs nog winst maken, dus ze kosten eigenlijk nog minder...

Ik heb mijn 55 Watt Xenon setje (inc slim ballasten) op eBay gescoord voor rond de 40e inc verzending.

Colin

Op ebay kun je inderdaad intressante dealtjes vinden. Echter wel oppassen voor waardeloze kwaliteit.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 17 oktober 2011, 21:25:10
laat ik het zo zeggen.
Ik ben er 1tje van de billen 8)7
Voorkant viel eerlijk gezecht wel tegen.

Edje onderdruk het nou niet, we weten echt wel dat je zat te gluren "noar der kontje" :P :D

Rogier


Roy (Coup a One)

Juul inderdaad gecondenleerd en sterkte _o_

@Peter jammer dat je auto voor zo'n lage vraagprijs v/d hand af moet gaan _o_

Heatzone (Mark)

@ michiel, ik heb een poging gedaan me auto schoon langs te brengen, maar dankzij dit ... weer is hij weer goed smerig geworden onderweg :P. Btw wat hebben ze daar veel Renaults staan, ik keek er echt van op! Zelfs de Renault dealer heeft er minder.

Edwin Postma

@juul: gecondoleert.

@matthew: bedankt.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

@Mark weet nog niet zeker of ik het vandaag red om langs te gaan,krijg vandaag me bestelde spullen binnen voor mijn winterwielen,dus die wil ik deze week ook afmaken. En we moeten nog de stad in,en wat nieuwe vissen halen :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

#178
Wat vinden jullie van een nissan skyline?  zon grof zwaar geschut met 2 turbo`s en 6 cylinders en ruwe 300-400 pk`s.. :)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

Lelijk...

En photoshop......


-- --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev