Advertenties


Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Haha daar lijkt het wel op he :D
Dankjewel! Hopelijk hebben hun tijd woensdag, en anders de week erna haha! Ik heb nog een maandje, dus dat komt wel goed !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Nou dan heb je wel lekker kunnen klussen Nicole.

Moet je ook weer een paar jaar vooruit kunnen.

Rogier

Gratis bij een happy meal een megane coupé in onderdelen hahaha

Misschien dat ik Edje nog spot

Dennis Postma

Lees net op hyves dat ze vandaag geweest zijn.

Nicole

Citaat van: matthew op 15 oktober 2011, 19:34:01
Nou dan heb je wel lekker kunnen klussen Nicole.

Moet je ook weer een paar jaar vooruit kunnen.
Moah hoofdzakelijk Roy he haha. :q
Ja ik hoop inderdaad dat ik nu weer een tijd vooruit kan.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Volgende maand is mijn gebakje aan de beurt.

sowieso nieuwe olie,filter en nieuwe gele koni's achter. zeker de laatste zal best pijn gaan doen in de portomonee
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Erwin Haanen

Net de foto`s van ahoy gezien,valt me echt op dat 70 procent Belgen zijn :),vooral in de volkswagen sectie.

http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/media/albums/?id=100002009421839
megane 4 station 1200 gtline

paikey

vind dat je daar best 80% van mag maken.
Ben blij dat ik dit jaar niet ben gegaan want veel van die wagens heb ik al gezien !-!

Edwin Postma

Ik ben gisteren bij 100% geweest.
Was erg gaaf.
Er stond 1 nederlandse Megane 3.
Verder geen megane's gezien.
Wel een super dikke Spider.(met pasgemaakte porsche voor bumper)
Zal van de week even de foto's online knallen. ;)

Aanstaande Woensdag breng ik mijn cabriotje naar de dealer om mijn dak te laten maken.
Heb het niet echt geplaatst hier(wel een apart topicje in het technische gebeuren).
Maar het dak wil niet meer open en/of dicht.
Zal wel een leuk prijsje worden. ;(
Truckertje

Dante

Vandaag tijdens het nemen van een rotonde een vreemd tikkend geluid ontdekt linksvoor. Misschien homokineet of anders een olietekort in de lagers. Morgen even langs een bevriende garagehouder om te kijken wat het is. Gezien het feit dat er eerder een slecht sluitende ashoes linksvoor met olielekkage was geconstateerd, hoop ik op het laatste...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

edje ik heb jou niet gezien daar zo, al heb ik wel rond gekeken. ik kwam nog wel een oud bekende tegen, hij had een zilvere coupé nu een rode civic.

en peter het is inderdaad waar dat je veel bekende auto's ziet, maar dat zal je altijd wel blijven houden als je na verschillende meetings/evenementen gaat. en 100% kan ik weer aan me lijstje toevoegen dat ik er geweest ben, verder heb ik nog wel 2 leuke stickers kunnen scoren bij de stickerdump tent :)

Edwin Postma

Dan ben je Erik tegen gekomen.
Ik was er al om half 11.
We waren met mijn en Janneke's auto omdat we met meer man waren.
Ik stond als je er aan komt gereden heb je rechts het grote parkeerterrein en links een iets hogere parkeerplaats(was wat kleiner).
We zijn tegen half 3 3uur weer zuruch gegaan.
Oja, ben net nog in westevoort geweest, wat een bouwput daar. o-) :P
Truckertje

Rogier

ja dan moest je in de buurt van het centrum zijn :P

en ik was er om 12:15 t/m 15:40 uur dus ik had je kunnen spotten alleen de clio heb ik niet gezien en wij stonden rechts, want de linker konden wij niet op de auto was te laag :D.

Heel misschien ben ik dit weekend nog in Zwolle, moet ik nog even overleggen met Lúk.

Edwin Postma

We stonden ook niet aan de rand.
Misschien heb je die alfa romeo gezien met 4x een x in het kenteken en witte bodykit en wieldoppen.
Daarnaast stond nog een oude mercedes met een wide bodykit :q niet mooi.


Maar hoor ik een update aankomen? o-) :P
Truckertje

Rogier

Nee die hoor je niet aan komen :P ik zit trouwens wel aan iets te denken maar die heeft lúk niet ;)
Als hij tijd hebt ga ik even het promotie materiaal ophalen, en ik kan dan even zijn RC bewonderen :P

en die auto's heb ik niet gezien, wij stonden achteraan geparkeerd, in een rijtje met een super lelijke toyota supra ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev