Advertenties


Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Citaat van: Joey Voormolen op 13 oktober 2011, 18:05:00
Ik vind het er niet uit zien sorry maar dat heb ik altijd al gezegd.
Zie toch liever de laguna lip of de standaard phase 1 lip.

zoals dit?koste ff een busje spuitplemuur,en een dagje geduld,en mooi weer,maar het resultaat was een mooie strakke lip (ff niet letten op het gaas)



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

#121
Hey Christian, is je carbonlook ten einde :?

En vandaag zullen we eens naar Abcoude, Wateringen, Made, Raamsdonk, Houten, Putten, Deventer en Markelo rijden ;) Wie weet kom ik weer veel Megan's te zien :grin: 8) --

Dante

@Roy: Ik denk dat dat foto's zijn van voor de carbon motorkap Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

@Roy, mij kom je niet tegen in Wateringen, ben aan het werk haha

LeonCoupe

Citaat van: Roy (Coup a One) op 13 oktober 2011, 21:39:11
LeonCoupe welke velgen heb je eronder zitten 8)7 ze lijken wel verdacht veel op die van mij :?

Velgen zijn König Holes 17inch.

En ja wat betrefd de lip, hij staat niet super maar vind hem zeker niet lelijk maar is eigenlijk wat te laag in mijn geval. Ben vanaf het begin ook al aan het twijfelen of ik hem erop houd maar heb tot nu toe geen laguna lip kunnen vinden.

Remy P

Ik heb een laguna-lipje liggen die ik er binnekort op wil monteren, alleen wil ik het mezelf moeilijk gaan maken haha....
Ik wil namelijk de naad tussen de lip en de bumper op een of andere manier 'glad' maken, dus met plamuur of iets dergelijks opvullen en gladstrijken, dat het net lijkt alsof het één geheel is en niet een los onderdeel wat er onder hangt. Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken eigenlijk?
En om het nog moeilijker te maken wil ik ook het randje wat aan de onderkant van de lip naar binnen toe staat, zodanig opvullen dat er juist een smal randje naar buiten komt (een randje waar je iemands enkel mee kan doorsnijden als je hem aanrijd zeg maar :P). Hoe kan ik dat het beste doen??

Bumper word in zijn geheel daarna overgespoten ;)

Christian de Vriend

Citaat van: Dante op 14 oktober 2011, 08:29:35
@Roy: Ik denk dat dat foto's zijn van voor de carbon motorkap Y


jij gaat voor de breedbeeld tv  ;)


deze foto is 5 jaar geleden gemaakt,maar het is de bedoeling dat het weer terug komt
zij het met zwart gaas,of niks
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Wat kan een dag ontzettend saai zijn zeg pffff.

Rogier

Gaan er morgen toevallig nog meer mensen richting Rotterdam Ahoy ? voor 100% tuning ? ik ga daar morgen heen samen met een maat van mij.

Dennis Postma

Mijn broertje ging er volgens mij naar toe.

Rebecca Fontijn

Vol spanning lopen we nu in het centrum van Hoogeveen te wachten tot mb auto klaar is

Stony (Robert)

iedereen die naar 100% tuning gaat, alvast veel plezier!  !-! en verwachten nog wel picca's hier natuurlijk  :P

Ben gisteren nog even bij de schadehersteller geweest, auto aardig goed in de plamuur  8)7 maar als het goed is volgend weekend alles gespoten en klaar voor montage  :)  hopelijk kan hij die woorden waarmaken want ben de auto wel al aan het missen na zon tijd  :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Karin

@Rebecca, wel even een foto he als hij klaar is

Nicole

Mijn megane is ein-de-lijk bijna APK klaar.
Hij hoeft eigenlijk pas in November, maar ik ga denk ik, als het lukt woensdag alvast heen!

Er is genoeg vervangen ondertussen (vanaf mei tot nu; Remschijven, remblokken, aandrijfassen, ashoezen, katalysator, midden- en eindemper, roest weg gehaald, stuurkogels, fuseekogels, kentekenplaat verlichting, bougies, olie + filter, koelvloeistof, dynamo, waterpomp, d-riem, spanrol, v-riemen, kleppendekselpakking, 4 nieuwe winterbandjes eronder, en vast nog wel wat o-) ), dus als het goed is, komt hij nu wel in één keer door de APK. :q

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ik wist niet dat de coupe als bouwpakket geleverd werd in 1:1.  8)7

Succes met de apk.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev