Advertenties


Klets maar raak DEEL 164

Gestart door Dennis Postma, 5 oktober 2011, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Ik zit er over na te denken om ook weer wat aan te passen aan de auto, misschien weer terug na de originele koplampen + originele voorbumper (die komt er zowieso op vanwege de winter) en dan kijken of het verder over heen komt met de lijnen van de auto, staat houd ik het zo, staat het niet gaat na de winter de sk voorbumper weer op de auto.

Rodney

mijn meggie staat ook alweer in winterstand ! standaart velgen er weer onder enz.


ik had graag met de meeting van 30 okt mee gegaan maar ben dan helaas aan het werk ! :cry:

is namelijk al veelste lang terug dat ik geweest ben  l-

Rogier

aankomend jaar kan je weer zat mee draaien rodney !-!, ik wou ook graag het jaar met jullie afsluiten maar voor mij zitten dit jaar geen club meetings meer in.
Volgend jaar kijken we wel weer verder :P

Rodney

fijn om te horen dat je het me niet kwalijk neemt rogier  :D


jaa volgend jaar ga ik zeker weer een hoop keren aanwezig zijn en als alles mee zit met een hoop veranderingen aan de auto !  _o_

Rogier

Ik weet nog niet wat ik ga doen volgend jaar, heb beetje gezegt dat ik er helemaal mee ging stoppen met de club en tuning en meetings.

Maar er is toch nog zo'n gevoel van dat ik toch nog wel een jaartje door wil gaan

Rodney

ga nog maar een jaartje door vinden wij helemaal niet erg hor  ;)

Rogier

haha dat zal best ja :P maar denk wel dat ik door ga want er komen hele mooie evenementen aan waar ik graag een keer wil staan.

het is ook maar een klein bedrag ;)

LeonCoupe

Nog even de beloofde foto's.




Rohald

#113
MOD: een bericht+foto's quoten dat boven je eigen bericht staat is natuurlijk niet nodig, dus aangepast

ziet er netjes uit.
en dit is een Ibiza Cupra lip? Voor welk bouwjaar?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Joey Voormolen

Ik vind het er niet uit zien sorry maar dat heb ik altijd al gezegd.
Zie toch liever de laguna lip of de standaard phase 1 lip.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Zoals al eerder gezegd. Het staat op zich niet lelijk, al zou ik 'm wel in kleur spuiten en de rest van de auto gelijk trekken door middel van sideskirts en een mooie kont.  ;)

Stefan

Ik vind het geen porem, staat een beetje goedkoop en uit balans l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

cupra lipjes zijn wel leuk.
maar wel in kleur spuiten en de rest meetrekken inderdaad ;)
Truckertje

Roy (Coup a One)

LeonCoupe welke velgen heb je eronder zitten 8)7 ze lijken wel verdacht veel op die van mij :?

matthew

@Rogier
Lekker mee door blijven gaan met meetings.
En na de winter gewoon je sk bumper er weer op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev