Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 45

Gestart door Dennis Postma, 1 oktober 2011, 10:09:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 10 oktober 2011, 21:37:18
Is ook geen zware unit = weight reduction =  !-!

idiaal toch? klein,maar toch wat meer por tijdens het luisteren,die grote kist gaat er ook uit bij mn
gebakje
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nd-photo.nl

Ik ook, anders had ik hem niet gekocht :) (gaat uiteindelijk om geluidskwaliteit  o-))

Ik vind het soms al beschamend dat er zo weinig in de kofferbak past als je eens goed boodschappen hebt gedaan, een "grote" woofer+kist zou dat alleen maar verergeren. Groter is niet altijd beter (moet ik zeggen met mn migratie van 15" naar 17" haha), geeft zelfs nog meer bass dan ik ervan verwachte (staat nu op 40% van zn vermogen).

Christian de Vriend

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 10 oktober 2011, 23:39:09
Ik ook, anders had ik hem niet gekocht :) (gaat uiteindelijk om geluidskwaliteit  o-))

Ik vind het soms al beschamend dat er zo weinig in de kofferbak past als je eens goed boodschappen hebt gedaan, een "grote" woofer+kist zou dat alleen maar verergeren. Groter is niet altijd beter (moet ik zeggen met mn migratie van 15" naar 17" haha), geeft zelfs nog meer bass dan ik ervan verwachte (staat nu op 40% van zn vermogen).

Ik zou het eigenlijk graag willen horen,zit er ook over te denken,die dikke kist(en) hoef ik niet meer.

Het schijnt dat mn gele koni schokdempers rot zijn,komt mede door
1 - staan bijna op hun eind
2 - gewicht door de woofer (als je het opmeet,zit de kofferbak net achter de achterwielen)
3 - bij de meeting van RTC heb ik op de terug weg een klapper gemaakt (volgens erwin kwam mn kont 50cm van de grond)
      welicht door die klap zijn mn konis verder kapot gegaan.

dus plan de campagne is,nieuwe koni's,woofers er uit,reserve wiel er weer in,en een leuke woofer monteren

en daarna genieten van de extra kofferbak ruimte  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Ik dacht dat je KW v3 had, of hoe kom ik daar dan bij? Als je die sub van mij niets vindt, dan kan je ook kijken naar de opvolger van Pioneer: de TS-WX610A met een rating van 200W (2x100W)

Click: http://www.pioneer.nl/nl/products/25/131/201/TS-WX610A/index.html

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Dat is een mooi ding! Leg je daarna gewoon je mat er weer overheen?

nd-photo.nl

Klopt! Daarom boeit het mij ook niet hoe het eruit ziet, hoef er toch niet naar te kijken hehe

Christian de Vriend

Onder mn gebakje ligt een v2 set (hoogte en hardheid) v3 kan men ook de in en uitgaande slag instellen
maar die zijn alleen te leveren voor de rs'en.

Ik ga het zeker overwegen om zon ding te monteren,wat moest je ervoor neerleggen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

#69
55 euro inc verzendkosten.

Op marktplaats staan er momenteel 4, meer info: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=14358.msg260915#msg260915

Christian de Vriend

dat nieuwe type zit op 200euro,als ik de info moet geloven maakt hij gebruik van 2 kleine woofers,
dus dat verklaart ook waarom die 200w is.

ik ben benieuwt  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

ziet er netjes uit, hoop dat hij genoeg gaat leveren aan vermogen. zoals DJ Darkraver vroeger met zijn nummer zei, je moet die bass niet horen maar voelen!!!! :D

Roadkill (Michiel)

Ben ik helemaal met die dj eens,nadeel zijn dan meestal wel klapperende nummerplaten,vind het op zich wel wat voor mij,maar ja waar laat ik de gastank.... En die nieuwe platte gaat hem ook niet worden want mijn bank ligt nog wel eens plat omdat die dan weer vrachtwagen is ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Klapperende nummerplaten zijn te verhelpen door ze met extra dubbelzijdig tape te monteren.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev