Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 45

Gestart door Dennis Postma, 1 oktober 2011, 10:09:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

uhu....zag alleen dat je een hoes had besteld voor de winter maar dat zal het zeker niet zijn......?
alleen die hoes is niet zo'n slim idee.......

Roadkill (Michiel)

zo'n hoes is ideaal in de winter,niet meer krabben!!!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

paikey

jha dat zou je zegen......alleen vergeet je wel dat de hoes vast vriest aan je auto als het ook maar een beetje vochtig is......vorig jaar meerdere keren gehad.
dan kan je beter zo'n zpuitbusje bij de kruidvat gaan halle als ondooi sprai !-!

Roadkill (Michiel)

Niks geen last gehad,heel de winter gebruikt,maar misschien scheelt het dat ik dakrails heb?(en hem droog bewaarde en er meteen opdeed als ik thuiskwam,met de auto nog enigzins warm? Heeft mij al bij al heel wat tijd gescheeld qua krabben,en dat alle ramen netjes schoon waren bij wegrijden was ook een stuk veiliger
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

paikey

ik sprai op de zijruiten 1 keer en 2 keer op de voor en achter ruit en kan ook gelijk weg rijde,weet zelf zeker dat het nog sneller is dan de hoes eraf hallen
opvouwen en weer binne leggen.

matthew

ohh lang leve een carpoort.


Maar idd een hoes is een heel werk nog.

Anders alleen een deken over je voorruit.

Dante

#126
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 18 oktober 2011, 21:54:44
met dank aan Dante die heeft me op het idee gebracht.
Ahuh..? :huh: I know nothing... I'ma from Barcelona... /Manuel
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

volgens mij had jij toch dat filmpje met de bnw gepost??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: paikey op 20 oktober 2011, 23:11:47
ik sprai op de zijruiten 1 keer en 2 keer op de voor en achter ruit en kan ook gelijk weg rijde,weet zelf zeker dat het nog sneller is dan de hoes eraf hallen
opvouwen en weer binne leggen.

waarschijnlijk heb ik wat meer glas,en 2 auto's dus dat is een spuitbus in de 2 dagen.... nee doe mij maar gewoon de hoes,er af halen is een 5 seconde werk,loshalen van de voorbumperover deauto heen halen,en meteen door de kofferbak in. (dan hang ik hem op het werk te drogen en ja erop sávonds bij terugkomst dat is het lastigst). En btw ik vertrouw veelvuldig gespray niet zo bij raamrubbers,vaak zitten er toch wel agressieve stoffen in. Maar goed ider zijn ding he :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xzelicon

Megane staat altijd binnen.
Bij andere auto's gebruik ik gewoon een spuitbusje (gewoon zo'n bus met spray erop, niet onder druk) met daarin (anti-vries...) ruitensproeier vloeistof.
Werkt perfect!

Nicole

Citaat van: paikey op 20 oktober 2011, 22:46:10
uhu....zag alleen dat je een hoes had besteld voor de winter maar dat zal het zeker niet zijn......?
alleen die hoes is niet zo'n slim idee.......
Nee niet die hoes. :q
Ik zie 't wel, ik probeer hem gewoon ff, als 't niet wil doe ik het niet meer. :q
Staat wel op de verpakking dat t ideaal is voor de winter ivm sneeuw etc. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

met sneeuw is het zeker ideaal,mijn buurman was vorige winter een dikke 10 minuten bezig om zijn auto sneeuw en ijsvrij te maken (dan werkt een spuitbus of iets dergelijks niet) en ik reed binnen een paar tellen weg de hoes verwijderen ff uitkloppen achterin gooien en karren maar....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Lekker, zo'n halfbevroren (en daarna ontdooiende dus lekkende) hoes achterin. Ik heb al moeite met die zilveren dingen voor op de voorruit. Nee, de hoes blijft bij mij in de kast.

Heatzone (Mark)

Citaat van: Tedo op 21 oktober 2011, 20:08:21
Lekker, zo'n halfbevroren (en daarna ontdooiende dus lekkende) hoes achterin. Ik heb al moeite met die zilveren dingen voor op de voorruit. Nee, de hoes blijft bij mij in de kast.

Als je de hoes goed dichtvouwt heb je daar geen last van hoor !-!. Die van mij heeft ook een tijdje onder een hoes gestaan, afgelopen 2,5 jaar staat hij nu binnen, dat is iets handiger!

Roadkill (Michiel)

geen stoffen hoes hoor,maar polyesteriets en als je hem dan voor los maakt en over je auto heen naar achterhaalt valt zo goed als alle sneeuw er zo vanaf.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev