Advertenties

Klets maar raak DEEL 163

Gestart door Stefan, 26 september 2011, 09:28:28

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Houd wel rekening bij grotere of duurdere items op hogere verzendkosten en/of invoerbelasting die je af moet dragen als je buiten de EU koopt...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

op marktplaats heb je ook Paypal. maak ik best veel gebruik van (is het eerste waar ik naar kijk).
is het ook zo dat bedrijven(webwinkels) soort van tijdelijke acties op ebay plaatsen dan? en heb je voor aankopen vanuit het buitenland geen creditcard nodig?
ik weet dat UK geen overzeese paypal accepteren.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

Citaat van: Rohald op 27 september 2011, 23:07:35
op marktplaats heb je ook Paypal. maak ik best veel gebruik van (is het eerste waar ik naar kijk).
is het ook zo dat bedrijven(webwinkels) soort van tijdelijke acties op ebay plaatsen dan? en heb je voor aankopen vanuit het buitenland geen creditcard nodig?ik weet dat UK geen overzeese paypal accepteren.
Ik koop zo vaak uit de UK, nooit problemen gehad. Ook Frankrijk & Duitsland zijn geen probleem. Ik heb weliswaar een CC gekoppeld aan PayPal, maar dat is niet mijn primaire betaalmiddel, maar ik heb nog nooit op eBay niet kunnen betalen. Voor MP gebruik ik gewoon een overschrijving of iDeal.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

ik heb wel eens gekeken op webwinkels uit de UK voor ps3 games en bd, maar toen accepteerde ze het niet.
zal me toch maar eens gaan verdiepen in ebay. zie vaak (zeker bij Andy) ebay voorbij komen. en dat zijn nou net de kleine dingetjes (vooral lampen) die dat kleine beetje extra geven aan je auto.
The Taz

Xanquezer (Frank)

@roy.

Nee 215!! Die heb ik nu erop liggen!
Denk dat mn velgen iets van 16 inch zijn of zo :P dat moet ik weer ff checken.

Zal fototje maken en posten als ik weer verders ga :D. Grz
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Citaat van: Rohald op 27 september 2011, 23:15:13
ik heb wel eens gekeken op webwinkels uit de UK voor ps3 games en bd, maar toen accepteerde ze het niet.
zal me toch maar eens gaan verdiepen in ebay. zie vaak (zeker bij Andy) ebay voorbij komen. en dat zijn nou net de kleine dingetjes (vooral lampen) die dat kleine beetje extra geven aan je auto.

games,films ect.. zullen net als de oude dvd,aan regios verbonden zijn,anders zou je een release
voor kunnen zijn in europa.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

Citaat van: Christian de Vriend op 27 september 2011, 23:29:04
games,films ect.. zullen net als de oude dvd,aan regios verbonden zijn,anders zou je een release
voor kunnen zijn in europa.
vanuit UK niet. dat is dezelfde regio. en meestal ook nl ondertiteld. maar die lopen verder niet voor op releases. maar qua prijs kan het wel goedkoper uitpakken.

om een voorbeeld te geven: Fifa12 is in UK 44,99pond (= +/- €52,-). In de NL is hij bij 70% winkels duurder.
2 jaar geleden was de pond 1op1 met de euro. toen was het wel leuk inkopen.
The Taz

Christian de Vriend

als die eu gasten in brussel zo door blijven gaan,blijft er van de euro geen spaan heel
en kan dit wel eens minder aantrekkelijk worden.

wat ik hoop van niet.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

nd-photo.nl

Citaat van: Rohald op 27 september 2011, 23:15:13

Mn broer heeft wel vaker games uit de UK besteld voor zn PS3 (gewoon webwinkel). Ik heb zelf al vaker games vanuit Canada besteld (via webwinkel) voor mn PS3 zonder problemen, voor zover ik weet zijn de Bluerays van de PS3 regiovrij.

Dravious (Dennis)

Hey mensen,

Ben al ff niet meer op het Forum geweest (ik weet het, heel slecht van me!). Had een vraagje en sorry dat ik het hier doe maar kon het juiste Forum zo snel niet vinden.

Afgelopen woensdag is mijn Katalysator vervangen. Ben toen gebeld dat mijn motorsteun totaal vernield was (wordt vandaag gemaakt) en mijn middendemper en einddemper niet veel meer was.

Nu wil ik een sport einddemper van 90mm eronder laten zetten. Ik zit alleen te twijfelen of het een Sebring or een Remus moet worden :P Hebben jullie een idee?

Groetjes,
Dennis
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Volgens mij erg vergelijkbaar, al gaat mijn voorkeur uit naar Sebring, weet eigenlijk niet waarom. Soort onderbuikgevoel zeg maar :)

Je kan ook nog:
-Simons
-Milltek

in overweging nemen, vooral Milltek lees ik alleen positieve dingen over

Dravious (Dennis)

Ik laat het denk ik doen waar ik vandaag ook naar toe ga.
Die leveren volgens mij alleen Sebring, Remus en supersprint.

Zoals ik tot nu toe gehoord heb is het geluid bij sebring wat mooier. samen met mijn luchtfilter en eventueel een middendemper vervanger kan het wel eens leuk worden :P Maar ik weet niet hoe Remus kwalitatief is.

nd-photo.nl

Dat vermoed ik ook ja! Supersprint is ook wel dik, je kan natuurlijk altijd ff Youtube afstruinen, hoewel het alleen maar indicaties kan geven.

Vroeger ook Sebring einddemper + middendemper vervanger gehad op Suzuki Swift GTI, in de auto hoorde je er haast niets van. Buiten de auto was het een ander verhaal haha

Christian de Vriend

zelf vind ik sebring en remus erg stilletjes,niet zo zeer kwa db's,maar eerder kwa vorm van geluid
beide merken hebben een brom,supersprint brengt meer het geluid van de motor zelf naar voren.

the choise is yours  !-! !-!

Dravious (Dennis)

Thanks all :) ff kijken wat mogelijk is tussen Supersprint en Sebring :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev