Advertenties


Pijp doorgerot tussen midden- en einddemper, megane ph 1 coupe '98

Gestart door NLCris, 19 september 2011, 18:17:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

NLCris

Hallo allemaal,
Ik heb al gezocht op het forum naar een topic over dit maar kon het niet vinden, mijn excuses daarvoor mocht er toch nog topic zijn hierover.

Ik zit met een probleempje. Het gaat om het volgende, van de week is mijn tussenstuk losgeraakt. Het lijkt er meer op dat er aan geknoeid is aangezien de breuk te netjes dwars gebroken/gesneden is. Het leek erop dat de middendemper over de einddemper is geschoven.

Ik heb het nu provisorisch gerepareerd dmv een uitlaatverbindingsstuk erop te zetten. Maar ik wil graag weten hoe ik dit kan repareren zodat mijn auto niet wordt afgekeurd.

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips, graag zou ik hier over wat willen horen/lezen ;)

Groetjes,
Crispijn

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

hoi NLCris Welkom op deze forum!

Je zou je uitlaat door iemand dicht kunnen laten lassen, daar kom je wel mee door de keuring. ( denk ik )
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

Met Gun gum en goede klemmen moet je ook al een heel stuk komen. Ik heb mijn auto zelf laten keuren bij Abeelen Neutraal APK station, daar kost een keuring je rond de 40euro en een herkeuring binnen 7 werkdagen is gratis. Mocht je er niet doorheen komen, dan kan je altijd nog een andere middendemper scoren of het laten maken. Nieuwe middendemper kost rond de 60-70euro

Suc6!

[edit]
Stel jezelf ook nog een keer voor in het daarvoor bestemde topic: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.0


LeonCoupe

Citaat van: fitz op 19 september 2011, 22:50:33
Misschien domme vraag, maar ziet het er zo uit? http://shop1.hbase.nl/default.aspx?groupid=999&shopid=5&culture=nl-nl&carbrandcode=REN&cartypecode=707&shopappid=18&cartmode=2#

Dan is het normaal en moet er gewoon een klem omheen...

succes

Als ik dit zo lees lijkt het mij ook dat het dat verbindingsstuk is.

Deze was bij mij ook helemaal doorgerot en lek, terwijl de rest van de einddemper en middendemper er nog goed uitzagen.

nd-photo.nl


NLCris

Citaat van: LeonCoupe op 20 september 2011, 00:05:58
Als ik dit zo lees lijkt het mij ook dat het dat verbindingsstuk is.

Deze was bij mij ook helemaal doorgerot en lek, terwijl de rest van de einddemper en middendemper er nog goed uitzagen.
Yup zo zit het eruit

NLCris

Citaat van: NLCris op 21 september 2011, 18:19:51
Yup zo zit het eruit
Ja, ik had het een beetje druk met werk enzo, dus nog geen tijd gehad om te reageren haha .... Mijn welgeplaatste excuses daarvoor ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev