Advertenties


Zoek complete bedrading Mégane I 1997..

Gestart door Mégane Classic Boy, 19 september 2011, 17:32:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mégane Classic Boy

Hallo,

Kan iemand mij helpen om een complete bedrading te vinden van een renault megane I van 1997 1.9Dti?

Heb het dringend nodig.. .

Dank u,

nd-photo.nl

Denk dat je sneller bent door te zoeken op Marktplaats en autosloperijen af te bellen. in ieder geval succes!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Van 1977 hebben de meeste mensen niet, van 1997 denk ik wel!   :D  ;)

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Mégane Classic Boy

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 19 september 2011, 20:07:42
Denk dat je sneller bent door te zoeken op Marktplaats en autosloperijen af te bellen. in ieder geval succes!

Heb naar de sloperij Walter Dilissen in Overpelt(België) gebeld maar hij heeft het niet en ik vrees ervoor want hij is groot dus als hij het niet heeft heb ik problemen hoor..  :?

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 19 september 2011, 20:58:00
Van 1977 hebben de meeste mensen niet, van 1997 denk ik wel!   :D  ;)



Hahahahahah.. grapjas! ;)

Had het niet gezien man.. heb het verkeerd geschreven!

Thx!

Karin

Ik weet niet waar je vandaan komt maar Van der Ven Auto's uit Roosendaal adverteerd veel op marktplaats met renault onderdelen. Misschien hebben zij wat je zoekt.

Colin

Daar heb ik al veel goede verhalen over gehoord !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Mégane Classic Boy

Citaat van: Karin op 20 september 2011, 20:21:47
Ik weet niet waar je vandaan komt maar Van der Ven Auto's uit Roosendaal adverteerd veel op marktplaats met renault onderdelen. Misschien hebben zij wat je zoekt.

Ik ben van Belgisch Limburg man dichtbij Hasselt dus Roosendaal is bijna 'andere kant van de.. " hehe..

Karin


Benjamin Renon

Ik dacht dat iemand op marktplaats.nl in Lemiers woont. Die had een tijdje terug nog een complete kanelboom te koop.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Mégane Classic Boy

#9
Heb juist met gps gekeken en roosendaal valt nog mee hoor van bij mijn thuis.. iets meer als een uurtje rijden dus ga zo eens hun contacteren of hun dat hebben.. .

Edit..:heb hun juist gebeld maar volgens hun is het bijna onmogelijk om heel die bedrading uit te halen en in een andere auto in te steken en dan nog hopen dat het juist dezelfde type is want als er hier en daar wat andere opties bij zijn gaat het natuurlijk al niet werken.. .

Dus denk ik dat ik men mégane'tje 'BYE BYE' kan zeggen en verkopen aan de sloop..

Karin

Balen zeg. Ach wie weet, weet iemand hier nog een oplossing. In ieder geval sterkte.

Xanquezer (Frank)

Heb je ook al gezocht bij schadeauto`s?
sommige Renault(s) megane(s) coupe(s) hebben wel eens een hele achterkant eraf liggen (iemand ingereden)
Die wagens/halve wagens worden verkocht voor onderdelen.
soms moet je wel ver rijden :( maar dan heb je wel een gehele goeie kabelboom  Y
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

Stuur ook eens een PM naar forumlid Laurens Klein (zie o.a. aanbod sectie), die heeft ook aardig wat spul liggen

Laurens Klein

heb hem al berichtje terug gestuurd. Ik heb de kabelboom inderdaad nog liggen.

nd-photo.nl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev