Advertenties


uitlaat

Gestart door Roy., 18 september 2011, 23:19:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Hardstyleboy1 op  9 oktober 2011, 23:28:34
Ik zal binnenkort even foto's maken.  Maar hoelang duurt dat ongeveer totdat het dempingsmateriaal verbrand is want heb al heel wat gereden maar het geluid is nog heel stil  me middendemper heb ik ook vervangen voor een rechte pijp.

Tja duizenden kilometers. Maar als je een hard geluid wilt, had je geen Simons demper moeten monteren.

nd-photo.nl

Als je echt hard geluid wil, koop voor 50 euro een japstyle/whatever :)

[edit]
Aan je nickname te zien luister je ook veel harde muziek, maybe je oren een beetje beschadigd  ;) (grapje)

Christian de Vriend

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 10 oktober 2011, 16:47:58
Als je echt hard geluid wil, koop voor 50 euro een japstyle/whatever :)

moet je alleen wel je koppeling in trappen,elke keer als je de politie tegen komt
ze hebben het niet zo op harde uitlaten,zeker niet die japstyles,welicht niet waar je woont
maar als je ergens anders rijdt,en je wordt gepakt,dan ben je echt de sjaak.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy.

Okee ja een japstyle vind ik te overdreven hard maar het lijkt net of hij nog standaard is.

Ik luister inderdaad veel harde muziek :p

Christian de Vriend

9 van de 10 keer staat mn radio niet eens aan in de zomer,de achter raampjes staan open,en dan is het genieten van het geronk  ;) :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy.

Ja het liefst zou ik dat ook willen maar mijn collega heeft een clio en ook een simons einddemper en die maakt een mooi geluidje niet te overdreven

nd-photo.nl

Wat heeft hij voor de rest nog meer? Maybe een beetje van hem afkijken?

Ik heb zelf: Supersprint Spruitstuk > Rechte pijp ipv kat > standaard middendemper > Elia 90mm einddemper

Mn geluid is ook niet overdreven hard (mensen kijken toch nog redelijk vaak om) en vind het prima zo. Christian heeft een regelbare einddemper (Raceland uit mn hoofd gezegd), maybe is dat nog een keer een optie?

Roy.

Hij heeft ook alleen zijn middendemper voor een rechte pijp vervangen

nd-photo.nl

Dan denk ik dat je nog even geduld moet hebben en meer moet rijden :)

nd-photo.nl

En inmiddels al meer dempingsmateriaal verbrand :) ?

Roy.

Jaja hij begint al meer herrie te maken

nd-photo.nl

Kijk zo komen we nog ergens :) Ik heb btw ook niet echt een idee hoe mijn auto klinkt, simpelweg omdat ik zelf in de auto zit haha. Ik ben allang blij dat ik geen doordreun uitlaat heb, zou ook niet bevordelijk zijn voor mn relatie met zowel mn vriendin als met de politie  :police:

Roy.

Ja dat heb ik ook ik weet ook niet hoe die van buiten klinkt maar van binnen in ieder geval wel.

Nee gelukkig maakt die niet zon kei hard geluid dat ik me vriendin niet meer kan verstaan in de auto

Rogier

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 19 september 2011, 16:54:48
Lijkt op een Golf R32 achtige uitlaat die je nu hebt, ziet er goed uit!

Sorry Andy, maar het lijkt helemaal niet op een R32 uitlaat, die zitten namelijk veel verder uit elkaar.
Dit is de style van een megane 2 Rs, daar heb ik het ook om gedaan ook vanwege de achterbumper is ook een megane 2 rs bumper.

Christian de Vriend

Citaat van: Roy de Ridder op 10 oktober 2011, 19:35:26
Hij heeft ook alleen zijn middendemper voor een rechte pijp vervangen

Ik heb een superspring cat vervanger,der zit een klein dempertje tussen voor de tegendruk
en mn middenpijp is weg.

persoonlijk idiaal,als de klep dicht is,is die (op een beetje brom na) zo goed als standaard,met de klep open kan je lekker
brullen,en half open is handig voor op de snelweg,beetje brom,maar toch niet die irritante dreunende brom die je hebt
bij sommige andere eindempers.

De uitlaat zit er nu een jaar onder (ofmeer) maar alles werkt nog als een trein,af en toe beetje wd40 inspuiten,met de beurd
is het motortje ff ingespoten voor de eventuele roest.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev