Advertenties


uitlaat

Gestart door Roy., 18 september 2011, 23:19:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy.

Ik heb een vraag ik wil onder mijn megane coupe een sportuitlaat maar ik weet niet wat het mooiste is een 90mm of een 102mm. heeft er iemand mischien tips of een foto van zijn uitlaat met de maat erbij. 

gr roy

nd-photo.nl

Ik heb zelf een 90mm Elia einddemper die ik op Marktplaats heb gescoord. Dat ziet er als volgt uit:


EVO Spoiler go! by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Je kan ook kiezen om een RVS uitlaat op maat te laten maken, dan kan je zelf kiezen wat voor sierstuk je erop monteert.

Remy P

Ik heb 4 pijpjes van elk 90mm eronder zitten. Zijn twee dempers met elk twee pijpjes (maakt wel aardig wat geluid;)) Ziet er als volgt uit:


Benjamin Renon

Even off topic: Ik hoorde en zag je idd gistermiddag voorbij rijden. Klonk op zicht wel mooi.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Remy P

Citaat van: Benjamin Renon op 19 september 2011, 10:39:29
Even off topic: Ik hoorde en zag je idd gistermiddag voorbij rijden. Klonk op zicht wel mooi.

:) weet eerlijk gezegd niet hoe hij van buitenaf klinkt, zit zelf altijd binnen haha... :P

Karin

Je doet je kap toch wel eens open anders heb je voor niets een cabrio  :D

Remy P

Citaat van: Karin op 19 september 2011, 11:37:14
Je doet je kap toch wel eens open anders heb je voor niets een cabrio  :D

haha, dat klopt, maar ik heb de kap nog niet open gehad sinds ik die uitlaat eronder heb :P zit er nog niet zo lang ;)
Maar volgens mij moeten we weer even on-topic blijven ;)

nd-photo.nl

Dat dacht ik ook, komop mensen, post even je ervaring met de uitlaat/einddemper die je hebt gekozen :)

Rogier

Ik zou zelf voor een beschaafde uitlaat gaan, heb zelf deze nu :

Is niet zo te koop voor deze auto.

Ik had deze, je hoorde me een straat verderop al aankomen :P



deze deden ook erg pijn aan je hoofd, Robin zat een keer bij mij in de auto en had 2 dagen last van zijn hoofd.

nd-photo.nl

Lijkt op een Golf R32 achtige uitlaat die je nu hebt, ziet er goed uit!

Joey Voormolen

Zou voor de 90mm gaan die heb ik er ook onder gehad vind de 102 mm te groot
Lowered M3C GT

Roy.

Vandaag heb ik mijn middendemper eronder uitgehaald en
me einddemper van simons 90mm eronder gemonteerd.  maar nu is hij heel stil hoort dat of wordt het geluid nog harder

nd-photo.nl

Dat wordt nog harder, het dempingsmateriaal moet nog verbranden. Daarnaast kan je met een rechte middendemper + een katvervanger nog meer geluid boeken :) Maarre...Pics or it didnt happen  Y !

Stel je ook nog even voor in het daarvoor bestemde topic!

Roy.

Ik zal binnenkort even foto's maken.  Maar hoelang duurt dat ongeveer totdat het dempingsmateriaal verbrand is want heb al heel wat gereden maar het geluid is nog heel stil  me middendemper heb ik ook vervangen voor een rechte pijp.

Heatzone (Mark)

Dat kan wel even duren! Zelf heb ik laatste een nieuwe standaard einddemper en midden demper ( heb er nu al spijt van dat het geen sport einddemper is) erop laten zetten en nu pas begint het geluid terug te komen. Terwijl deze ong. 1,5 maanden terug eronder is gekomen.

*edit, ik rij er vrijwel elke dag mee!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev