Advertenties

Vloerbedekking vervangen

Gestart door Remy P, 18 september 2011, 15:16:16

Vorige topic - Volgende topic

Remy P

Ik zou graag de vloerbedekking willen vervangen. De vorige eigenaar heeft, om wat voor maffe reden dan ook, op enkele plaatsen in de vloerbedekking gesneden op zichtbare plaatsen. Maar ook is de bekleding een beetje versleten op sommige plaatsen bij de voeten (waarschijnlijk geen matjes ingezeten voorheen).
Wat ik het liefste zou willen is de zwarte bekleding wat ook gebruikt wordt voor de afwerking van speakerboxen, hoedenplanken etc.
Nou is alleen mijn vraag: waar kun je rollen van deze bekleding zo groot krijgen dat je de gehele vloerbedekking hiervan kan snijden uit één stuk? En is het mogelijk om deze stof met tapijt- of textiel-lijm op de huidige bedekking te lijmen?
Iemand een idee?
Ik kan ook wel naar de dealer of naar gebruikte onderdelen zoeken en dan de originele bekleding er nieuw inzetten, maar de mooie zwarte kleur van de bekleding die ik graag wil, trekt mij juist zo aan en niet die dof zwart-grijze bekleding.

juul

wil ik ook wel is weten jah en dan met name voor de kofferbak.
Hier zit olie op en dat is niet zo fijn voor de kinderwagen.
hoeft niet perse van dat speakerbekleding te zijn maar moet ook geen gewoon tapijt zijn.

Roelk

Ik zou niet van die speakerstof nemen als bekleding.
Alles blijft niet namelijk in hangen kwa vuil en krijg je bijna niet uit gezogen.

matthew

Speakerafwerking stof,dat is te dun materiaal voor een vloerbedekking.

Ik zou langs een autobekledingszaak gaan of mailen wat hun hierin kunnen beteken voor jou.

Want als ondervloer moet je toch wel een beetje dik tapijtje hebben.

RobScénic

Of je kijkt op de sloop voor een net tapijtje...
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Remy P

@ Matthew: daar heb je inderdaad wel gelijk in ;) en dikker tapijt zoals je die thuis zou gebruiken dan? Dat zal wel weer juist te dik zijn lijkt mij :S

@ RobScénic: dat kan ik inderdaad ook doen. Is het wel te hopen dat ie echt nog in goede staat is, want ik wil het er strak in hebben liggen en als het duidelijk slijtage / gebruikssporen laat zien, schiet ik er nog niet zoveel mee op haha....maar ik zal inderdaad eens gaan kijken ;)

RobScénic

Pak dan wel een dichte auto hé! Aan eentje waar alle ruiten uit liggen heb je vrij weinig.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

matthew

Dunner als huis tapijt en dikker dan speaker tapijt.

Roy (Coup a One)

Waarom niet naar een demontage/sloperij gaan :?

En mocht je toch 'n ander vloertje willen,
leg de oude over de nieuwe en snij hem dan uit "dan pst het altijd" o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev