Advertenties


Cabasse radio vervangen met behoud van...

Gestart door Fregane, 14 september 2011, 22:23:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fregane

Goedenavond, ik heb even een vraagje. Ik heb in mijn megane van 2003 een standaard cabasse radio/wisselaar zitten waar de radio/versterker achterin de kofferbak zit en de wisselaar in het dashboord. Nu vroeg ik me af, omdat je volgens dit forum op de cabasse radio een vdo mp3 wisselaar aan kunt sluiten, of je dat ook andersom kan doen. Dus de originele radio/versterker er uit en in de plaats een vdo radio erin. Uiteraard op de bestaande aansluitingen met behoud van alle functies/bedieningen. Zou mooi zijn toch! Ik ben benieuwd. Alvast bedankt.

Gerben Companjen

Ik denk het niet,
zoals je al zei,je radio ligt achterin.
Dus in je dashbord zitten geen aansluiting voor boxen e.d.
Je zult dus alle benodigde snoeren/draden/stekkers naar je dashbord moeten brengen....helaas.
wil je een mp3 aansluiting die goed en goedkoop is
klik op de link--->http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=2646.0

als het je wat lijkt heb ik nog zo'n cd-rom stekkertje liggen!
Ik heb het zelf ook zo gedaan en bevalt perfect.

Fregane

#2
Hi Gerben, bedankt voor je reactie. Wat ik bedoel is dat de vdo radio ook achter
In geplaatst word. Ik hoef m nl niet te zien. Het gaat me er om dat ie de wisselaar kan aansturen, met behoud van de stuurwielbediening. Voordeel is dat ik op de vdo een versterker kan aansluiten en een iPhone via Bluetooth met behoud van mijn originele dasboardindeling. Smaken verschillen, maar ik vind origineel nou eenmaal mooier dan een afwijkende radio. ( hoewel ze er tegenwoordig zeer mooi uitzien)

Btw, het mag ook een ander merk zijn. Pioneer, Sony, Philips oid.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev