Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: Benjamin Renon op 22 september 2011, 14:05:27
RHD of LHD maakt (voor mij) allemaal niet uit! ;) Het heeft een stuur en vier wielen.
Je hebt vrij weinig keuze voor een LHD, aangezien ze voornamelijke rechtsgestuurd geleverd zijn. Als ze links gestuurd zijn, zijn ze omgebouwd. De prijzen voor een LHD een "tikkeltje" hoger. Voor het verschil heb ik al genoeg laten doen en aangepast.

vind het persoonlijk horen bij zo'n auto dat doe RHD is. 8)7
Truckertje

Remy P

Citaat van: edje op 23 september 2011, 07:06:18
vind het persoonlijk horen bij zo'n auto dat doe RHD is. 8)7

Denk niet dat het iets uitmaakt of het een LHD of RHD is, als je jezelf gelukkig mag prijzen dat je uberhaupt zo'n super bak kan hebben ;)
Ziet er erg nice uit Benjamin! Rijd er met plezier vaker langs :P

Roadkill (Michiel)

Zo ff een vraagje tussendoor m.b.t. schroefset,op de veerpoten zitten dubbelle ringen (die moet je tegen elkaar indraaien om vast te zetten) maar als ik besluit om echt zo laag mogelijk te gaan,zou ik dan de onderste kunnen laten vervallen??? Scheelt namelijk weer een dikke anderhalve cm wat ie dan nog zakt....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Argh! Net een sportstuur gekocht, past de naaf niet goed...Foto's komen als hij er eenmaal opzit :) (beetje spannend houden haha)

Nicole

@Koen: Ik ben wat dagen minder actief geweest, dus weet niet of het al besproken is, maar hoezo gaat je meg in onderdelen dan?
En wat komt er voor in de plaats? :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Vandaag heeft de auto een grote onderhouds beurt gehad, er zijn gelukkig geen grote problemen, alleen een stuurkogel heeft speling die laat ik van de week vervangen, en de bakrubber is kapot deze wordt ook van de week vervangen.
Moet ook 2 nieuwe voor banden, dat komt in het nieuwe jaar wel aangezien ik toch winterbanden heb. En met de aankomende apk moet ik ook nieuwe remschijven, nu ga ik sportievere schijven bestellen puur voor het uiterlijk.

gelukkig valt het allemaal wel mee en de auto is weer goed :)

Koentje

Citaat van: Nicole op 23 september 2011, 22:30:46
@Koen: Ik ben wat dagen minder actief geweest, dus weet niet of het al besproken is, maar hoezo gaat je meg in onderdelen dan?
En wat komt er voor in de plaats? :)

Wat zou er besproken zijn dan?
Omdat ik steeds mijn spaargeld uit moet bestede aan de reparaties van de auto en daar zie ik het nut nie meer van in. Zo ken ik nooit ergens voor sparen voor later. (bv huisje boompje beestje)

Wat er voor terug komt, een mini pick-up uit '77.
Vind de mini over het algemeen een grappig autotje en wou iets unikes gaan rijden en een mini pick-up zie je eigenlijk nooit rijden.

Nicole

#202
Ik bedoelde dat het misschien besproken was waarom je hem in onderdelen ging verkopen. :)

Maar idd dan logisch, het houd een keer op met de reparatie's, en sparen voor een huisje etc., is ook belangrijk idd. :)

Dat is inderdaad uniek spul, is weer eens wat anders, maar wel leuk. !-!

Waarschijnlijk weet je het wel :q , maar voor de zekerheid zeg ik het toch even haha, je kan hem nog niet op sloop in eigen beheer zetten he? :) Dan moet hij 15 jaar zijn. :)

Wat je kan doen is in onderdelen verkopen, en dan het overgebleven "wrak" dan "verkopen" aan een sloop bedrijf. :)

Maar ik denk adt je daar wel van op de hoogte was haha. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Ja, alleen weet nie wa meer oplevert. in onderdelen of in het geheel...
Ik kan een paar onderdelen kwijt maar of ik dan meer krijg dan in het geheel... :?

In die mini zit maar een 1000cc, 35pktjes maar weegt dan ook maar 592kg

Nicole


hij is op dit moment goed? dan denk ik wel in z'n geheel. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Moet op dit moment een nieuwe drukgroep in en waaschijljk een nieuwe aandrijfas vanwege fuseekogel (halve cm speling) en een beugel zat vrijlos. (ik denk om het wiel recht te houden)

Edwin Postma

zoooooooooooo, eindelijk klaar met poetsen.
nu even plaatjes schieten van mijn glimmende cabriotje !-! !-!
Truckertje

Stony (Robert)

Gisteren mn nieuwe spiegel binnengekregen, net geprobeerd, doet ie t nie  l-
Word weer meten/ aansluiten op n nieuwe spiegel  8)7
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Karin

Robert, schiet lekker op, op deze manier.

Rebecca Fontijn

vandaag maar weer lekker dakloos genoten want vanaf woensdag zal het rijplezier voor mij voorlopig over zijn  :cry:.
tegen de tijd dat ik weer kan rijden ( uitgaande van het ergste) ligt er misschien wel sneeuw ..
in nederland weet je het maar nooit

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev