Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Dat zeker. Je hebt er altijd wel wat te doen. Weet dat er o.a. veel leuke fiets routes zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

mensen die ver van het strand wonen gaan er graag heen ik woon om de hoek en heb al die andkorrels nu wel eens gezien  Y

Rogier

mensen die dicht bij of in het bos wonen gaan ook niet op vakantie in een bosrijk gebied :P (kan ik over mee praten) :P

Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op 13 september 2011, 11:44:12
Hoezo zou het zoals rtc worden ? het was gewoon een nieuwschierige vraag vanuit mijn kant, want ik denk niet dat je al die extra's aan je motor gaat toevoegen om er niks uit te halen of zie ik dat nou fout.

heb je het nu over enkel een chip,of het gehele plaatje?

Standaard motoren doen zoiezo relatief weinig met waardes,hoe meer je aanpast,hoe meer winst je uit en chip kan halen.
die 2.0 16v had helemaal niks aangepast,vandaar de lage winst kwa waardes,maar het toenemen van de reactie van de motor
doet ook veel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

wat een stilte op het forum.

ik ben wel is op zoek geweest na een spathetti spruitstuk voor mijn coupé alleen zou niet weten waar ik dat zou kunnen bestellen of wat het kost voor mijn auto. heb een 1.6 8v

matthew

Het is inderdaad waar dat je met een chip vaak niet veel meer in ïn waardes uitgedrukt" meer power krijgt,maar de power wordt wel over het hele toeren gebied verbeterd,waardoor dus een auto soepeler gaat rijden en dus ook vlotter is.
Ook worden er met een chip dode punten in bepaalde toeren gebieden gehaald.

matthew

Ik meen dat supersprint dat wel heeft,even google voor supersprint,zit importeur in Nederland voor.
Kost wel paar honderd euro,maar het heeft ook eigenlijk voor een uitlaat systeem aanpassing de meeste winst.
Trekt namelijk net iets harder.

Thijs Bosmann


Benjamin Renon

Heb binnenkort misschien een fotoshoot voor een blog met de Evo.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Thijs Bosmann

vet!

die foto van mij is gemaakt door een meisje die normaal op circuít foto's maakt....

Die mensen kunnen echt toveren met camera's!

Rogier

Ik heb ook weer een shoot aangevraagd bij een vriend van mij, nu even hopen op goed een droog weer en dan kan ik gaan. misschien komt er dan ook een dame bij.

nd-photo.nl

Citaat van: matthew op 13 september 2011, 13:21:20
Ik meen dat supersprint dat wel heeft,even google voor supersprint,zit importeur in Nederland voor.
Kost wel paar honderd euro,maar het heeft ook eigenlijk voor een uitlaat systeem aanpassing de meeste winst.
Trekt namelijk net iets harder.

Uit mn hoofd gezegd ben je daar rond de 350 voor kwijt, nieuwprijs. Ik heb er veel geluk mee gehad en er 1 op marktplaats kunnen vinden voor 200e inc een katvervanger. Let er namelijk op dat die van Supersprint een stuk langer is dan die van Renault, waardoor een originele kat niet meer past. Die zal aangepast moeten worden.

In het lage toerengebied win je er aardig wat mee en het is een waardevolle upgrade (vind ik tenminste). Ik heb hem ook behandeld met heat wrap/hittetape, waardoor de temperatuur onder de motorkap lager blijft (met alle voordelen van dien).

Zie:


Underbonnet view 07/30/2011 by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


TCT Thermoband Heatwrap + Supersprint Manifold by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Wrapping done! by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Rebecca Fontijn

@rogier ik heb net gister een restje spaghetti weggegooid had het even eerder gezegd dan .....

Rogier

Had me dan even gebeld rebecca, was ik een stuk goedkoper uit. Nu moet ik het zelf weer gaan klaar maken :D

die hitte tape vindt ik echt geen gezicht. Maar ben wel benieuwt na je benzine verbruik, Is deze meer of minder geworden ? of gelijk gebleven ?

nd-photo.nl

Performance > gezicht in mijn geval :) Benzineverbruik is zo goed als gelijk gebleven

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev