Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Roadkill,is ook zo'n beetje mijn gewone naam,zeker als ik weer eens een poging om te mtb-en doe...... :D

Greetz Michiel (das dus me echt naam)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Als je achter je forumnaam nu zo (voornaam) werkt het ook wel. leest een stuk makkelijker...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

reneuding

ff een vraag ik heb vandaag voor het eerst een megane coupe 2.0 16v gekocht
kan iemand mij vertellen over zijn ervaring met deze auto als je ff wil kijken hoe hij er uit ziet kijk ff op marktplaats garage stienstra
groetjes rene maak me ff blij hahahah

Dennis Postma

Wellicht dat je iets aan de informatie in de technische topics hebt. Ik weet niet van welk bouwjaar je auto is. Maar bij een Megane 1 phase 2 (1999-2002) heeft de 2.0 16V al de nodige gespreksstof opgeleverd. Wellicht helpt de zoekfunctie je daar een beetje mee op weg.  :)

reneuding

het bouwjaar is 1996 op de foto`s is het echt een plaatje haal hem zaterdag  maar heb nog nooit gereden in een coupe maar zag foto en was meteen verkocht droom er zelfs over moet niet gekker worden hahah

nd-photo.nl

Foto's zegt niets over technische staat en over welk motortype je hebt (met maybe alle problemen van dien). Tip: zoek maar hier eens op IDE en je hebt een avondje "leesplezier" voor de boeg

Keer tijdje staan praten met een dude van Renault die in het magazijn werkte en daar kwam ook het fiasco van IDE voorbij. Idee erachter was leuk, maar in de praktijk werkte het niet, zoals hij vermeldde.

Dennis Postma

Maar aangezien hij een auto uit 96 heeft gaat het al niet om een IDE, die is namelijk alleen op de phase 2 toegepast.

Edwin Postma

#82
Citaat van: Dante op 15 september 2011, 11:45:22
Ik zie al enige tijd een Clio hier in de buurt staan met deze velgen:


Iemand enig idee hoe ze heten & of ze dezelfde steek hebben als een Mégane..?

dit is overduidelijk een clio RS (geloof zelfs een 182)
die velgen passen geloof ik zo onder je megane.
mijn vriendin heeft ze onder haar clio 1.4 Y
volgens mij is dat dezelfde maat als die van de megane.



o-)
Truckertje

Dante

#83
Dank je Edjuh !-!
Je hebt gelijk... Het zijn zelfs de antraciet variant voor het optionele Cup-onderstel pakket, las ik. Helaas geen naam van de velgen te vinden...

[EDIT]'k Heb ze! 'Renault Sport' heten ze. Ik kwam dit tegen dankzij Edje's opmerking over RS182... _o_
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

@Rohald: Waarom doe je die ClimAirs weg eigenlijk als ik vragen mag...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

@Dante: ik heb originele Megane zijwindschermen kunnen bemachtigen via een forumlid.
wat er zo origineel aan is laat ik morgen wel zien

ps ik heb ze zojuist verkocht aan pierre. dus ik ga de advertentie op slot gooien
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Stefan

Citaat van: keesos op 15 september 2011, 13:26:21
Even het laatste -os weghalen, en mn echte naam staat er :P

Dat van jou is nog redelijk te herleiden ja, maar sommige verzinsels....??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Aha, dacht dat er misschien iets mis mee was. Zit nog te denken of ik ca. 115 euro ex. verzendkosten uit wil geven aan ClimAir rondom... Blijkbaar worden die voor de achterramen van de Break alleen op aanvraag gemaakt :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

het enige wat er mis mee is, is dat er een klein hoekje afgebroken is. hij blijft wel zitten, maar moet wel vastkit worden voor een goede look (en voor het tegengaan van stelen).

naast climair heb je ook nog heko. die is wel goedkoper. http://link.marktplaats.nl/484089632
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Dante, je had het niet moeten zeggen van je 500 berichten. Kijk nu een hoeveel je er hebt hahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev