Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

goed bezig andy.

mijn auto staat nu bij mijn vriendin thuis ;(
heb recht achter een wiellager kapot.
deze word deze week nog gemaakt.
haar vader is monteur en neemt hem dan mee naar het werk.
en als het mee zit wor ok gelijk mijn deurvanger rechts gemaakt.
deze is krom of er zit een verkeerde op.
dit was al bij aankoop.
dus nu mag ik even een weekje in janneke der cliotje rond krossen.
is ook geen straf.
mag er altijd graag in rijden 8)7
Truckertje

nd-photo.nl


Rohald

even een vraagje tussendoor (wil hier geen nieuwe topic over openen, maar alleen jullie gedachten/mening/ervaring):
ik zou graag een dakraam in mijn auto willen, maar om hem nu nog in te laten bouwen vind ik te riskant ivm lekkage.
is het (op de een of andere manier) mogelijk om het grootste gedeelte van een dak inclusief dakraam over te zetten?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Benjamin Renon

Even hier plaatsen ipv gezien topic.

Heb ook een LFA mogen horen tijdens de VLN races op de Nurburgring. Wat een geluid was dat zeg!

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Nee,dan kun je beter een achterafdakraam monteren,anders moet je een auto door gaan slijpen en dan dak er weer op lassen en dan spuiten,is een erg ingrijpende en kostbare optie.

Dan zou ik gaan voor een achteraf dakkie erin(electrisch).Er zit ook nog eerst garantie op,dus ook op lekkage.

Dakjes achteraf gaan vaak na een jaar of 8 pas lekken op kitnaden,dus het zal zo snel dan ook niet gebeuren.

Rebecca Fontijn

zo was me het weekend wel weer zeg efteling was heel leuk en we hadden dus inderdaad gerard joling als surprise act
4700 man uit hun dak geweldig .
feest duurde tot 12 uur en we hadden daar met 8 personen een huisje gehuurd dus de rest kunnen jullie wel raden ....
was voor mij lang geleden dat ik er 1 teveel op had misschien waren het er we 2 ...

Dennis Postma

@Benjamin. Ik ken het geluid. De laatste keer dat ik bij de ring was waren ze druk aan het testen met 2 exemplaren. Net F1 alleen staat de volumeknop wat zachter afgesteld zeg maar.

Edwin Postma

@andY. Het is een clio b phase 1. 1.4 16v. Bodykitje.  Gecleande kofferklep. Mega spoiler. Verlaagd. Orginele rs velgen. En een mega roffelpot eronder. Zal vanavond wel plaatje plaatsen. Ben nu op het werk.
Truckertje

Karin

@Rebecca, dan is het maar goed dat jullie een huisje gehuurd hadden haha.

JanJ

@ Rohald...........

Citaat van: matthew op 18 september 2011, 23:08:36
Nee,dan kun je beter een achterafdakraam monteren,anders moet je een auto door gaan slijpen en dan dak er weer op lassen en dan spuiten,is een erg ingrijpende en kostbare optie.

Dan zou ik gaan voor een achteraf dakkie erin(electrisch).Er zit ook nog eerst garantie op,dus ook op lekkage.

Dakjes achteraf gaan vaak na een jaar of 8 pas lekken op kitnaden,dus het zal zo snel dan ook niet gebeuren.

Met Matthew eens.........

In de Spaanse polder zit een zaak van Webasto. Niet echt goedkoop maar wel een prima dak , perfecte service en goede garantie. Hier heb ik destijds een elektrisch schuif/ kanteldakje in onze coupe laten zetten.

Succes ermee!

Roadkill (Michiel)

YEZZZZZZZ,schroefset is binnen!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik naar het schroefdraad kijk denk ik btw dat ie voor wel meer kan zakken dan de opgegeven 7 cm.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Have fun! Kuch foto's...voor en na...kuch...  :)

Roadkill (Michiel)

Zeker weten,vanavond maar weer ff kijken wanneer de rest tijd heeft om te assisteren
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rohald

Citaat van: JanJ op 19 september 2011, 11:47:22
@ Rohald...........

Met Matthew eens.........

In de Spaanse polder zit een zaak van Webasto. Niet echt goedkoop maar wel een prima dak , perfecte service en goede garantie. Hier heb ik destijds een elektrisch schuif/ kanteldakje in onze coupe laten zetten.

Succes ermee!

ik heb het niet zo op de Spaanse polder. in Barendrecht zit ook een bedrijf dat zowel dakramen plaatst en ramen blindeerd. ga daar van de week wel ff een offerte opvragen
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

juul

#149

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev