Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

zo ik ga fijn een weekendje naar de efteling voor een bedrijfsfeest .....heerlijk geen lange rijen  --

Benjamin Renon

#121
Gezellig hoor! Veel plezier daar. Scheelt echt een hoop zonder lange wachtrijen. Zo ben ik een paar jaar terug met Halloween naar Disneyland geweest. Je kon er lekker 's avonds rondlopen en hoefde bijna niet te wachten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Klinkt goed. Wij hebben ooit zoiets gehad in avonturenpark Hellendoorn, toen was het park afgehuurd door Nedtrain Zwolle (mijn vorige werkgever). Volgend jaar kunnen we weer een feest verwachten, we kunnen nu stemmen voor welke artiest we dan graag op willen zien treden, we kunnen kiezen uit o.a Marco Borsato, Jan Smit, Nick & Simon, Ben Saunders, Caro Emerald, Jeroen van der Boom, Gerard Joling, van Velzen en nog een paar namen. Toch als ik de reclame's op tv als in dieverse folders en posters zie van de NS de laatste tijd heb ik al zo'n vermoeden dat de keuze allang gemaakt is, Nick en Simon duiken toch wel opvallend veel op om en nabij het spoor zeg maar.  ;)

Nicole

Die kans is inderdaad groot dat het Nick&Simon worden. Y

Rebecca; Veel plezier! !-!

Ik heb vandaag ff uitgeslapen na een weekje druk werken.
Helaas donderdag ook nog ziek geworden, maar gister gewoon naar het werk geweest. Y

Bevalt allemaal erg goed!

Verder hopelijk morgen een setje speedline's halen voor m'n megane, nog even afwachten of het morgen door kan gaan haha. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ik zou ze geen van allen willen zien op treden :P heb helemaal niks met het nederlands talige muziek.

Karin

Ik ben er ook niet zo dol op, maar op zo'n feestje is het vaak anders. Als je maar lol hebt, dat is het belangrijkste vind ik.

Ard Klok

Ja, maar misschien was het leuker geweest met een wat grotere keuze in muzieksoorten. In Nederland wordt nog wel meer muziek gemaakt.

Dennis Postma

Het lijstje bestaat dan wel uit Nederlandse artiesten maar ik moet zeggen dat er toch wel verschil zit in de soorten muziek die ze maken, en er zitten een paar bij die juist niet NL-talig zingen. Maar mij maakt het niet uit, over het algemeen zijn de feestje van de NS zeer goed verzorgt en zullen we niets te kort komen. Maar we zullen zien wat de uitslag van de poll word en hoe het feest er verder uit zal gaan zien.  :)

Nicole

Het belangrijkste is natuurlijk de gezelligheid. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Nicole op 17 september 2011, 21:15:04
Het belangrijkste is natuurlijk de gezelligheid. !-!

Daar doen we het om!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

matthew

@Rebecca
Veel plezier in de Efteling.
Wij zijn donderdag erheen geweest,en we hebben bij 1 attractie 15 min moeten wachten,bij de rest maximaal 5 minuten.
Het was gewoon een rustige dag,daar hadden we geluk bij.

Ik houd niet van de nederlandstalige muziek,maar als je Gerard Joling op je podium hebt,kan het wel een erg leuk feestje worden,want hij kan een goede sfeer maken.

Dante

#131
Verkeerde topic  l-... ff verplaatst...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Had aan het eind van de middag nog een fotoshoot gehad met de Evo. Een aantal stilstaande, maar ook een paar rijdende. Heb al een paar foto's gezien en die zagen er goed uit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nd-photo.nl

Zo eindelijk begonnen aan mn aparte Projectenpagina, nu lekker verder tikken en fotos uitzoeken :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev