Advertenties


Klets maar raak DEEL 162

Gestart door Stefan, 12 september 2011, 21:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Toen ik een paar jaar terug een paar dingen via hun besteld had, waren er nog geen levertijden zichtbaar en had ik alles binnen een week binnen.

Denk dat hun de gangbare zaken wel snel kunnen leveren en deze toevallig niet. (TEC-Tuning schroefset toevallig gekocht?)
Citeer
Artikel 8: Levering 1. Bij betaling op factuur, middels ontvangst van de koopsom op onze rekening dan wel onder rembours, vindt levering plaats middels verzending van uw bestelling binnen tien werkdagen. Mocht de levertijd de tien werkdagen overschrijden dan krijgt de koper hierover bericht met een opgave van de reden van vertraging.
2. De opgegeven leveringstermijnen dienen te worden opgevat als een inspanningsverbintenis en worden geacht bij benadering te zijn opgegeven.
3. Overschrijding van een leveringstermijn geeft de koper nimmer het recht op enigerlei schadevergoeding, ontbinding van de overeenkomst of enige andere actie jegens SKG carstyling.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Erik heeft nu een rode honda civic, zijn coupé is overleden.

Het moet natuurlijk niet kunnen dat het zolang duurt, ik ben zelf altijd erg huiverig met internet bestellingen. Al moet ik zeggen dat het bij mij tot op heden wel erg vlot geleverd werdt. Gelukkig zitten menig autoshopjes zoals skg bij mij redelijk in de buurt, dus ik rij der liever na toe dan dat ik het via internet bestel.

Dante

Volgens mij staat bij al hun producten 'Levertijd 2-7 werkdagen' :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Als ik bestel via internet is het 8 op de 10 keer op tijd,en die andere 2 misschien 1 a 2 dagen later dan afgesproken. En het is beloofd dat het vandaag word geleverd,dus ik hou (nog een heel klein beetje)hoop. Maar als het niet mocht komen dan cancel ik de hele zooi,dus moet ik morgen die kant op,als je iets belooft houd je je er ook aan,of je hebt een heeeeeeel goede reden,maar dan licht je mensen goed en op tijd in.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stony (Robert)

Idd erg balen als je afspraken maakt voor montage van onderdelen en je onderdelen komen niet binnen, hoop voor je dat ze nog binnenkomen vandaag :)


Heb de onderdelen voor de auto gisteren en vandaag gehaald  !-! Dinsdag nog mn spiegelkapje ophalen en dan kan ie klaargemaakt worden voor de spuiter  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

@Michiel: Volgens mij ben jij nu al de 3e in korte tijd, die (helaas) negatieve ervaringen heeft met de levertijden van SKG... :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ja val daar nu officieel onder,vandaag nul geleverd,morgen maar eens bellen,heen gaan lijkt me toch niet zo'n strak idee,anders word het misschien:iets nieuws op mijn auto gemonteerd,voorgevel van SGK.......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Ach, rustig aan joh... Eerst even bellen waar het is & dan eens confronteren met het gebrek aan communicatie van hun zijde... Kom je verder mee ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl

Ik snap ook niet waar SKG mee bezig is (bijna dezelfde ervaring met mn Koni STRT setje). Doe dan gewoon de levertijden aanpassen naar iets wat reeel is, of zelfs nog ruimer, dan schep je iig geen valse verwachtingen...Het is dat ze zo goedkoop zijn met o.a. Koni, anders had ik allang ergens anders besteld.

Roadkill (Michiel)

Gebrek aan communicatie valt wel mee,alleen word niet nagekomen wat men zegt,dat steekt me gewoon erg. Ik heb donderdag een mailtje gehad dat ie verstuurd was via TNT en het zou vandaag binnen komen,nou ik verstuur dagelijks op mijn werk met GLS,TNT,UPS en DHL,en als ik op donderdag iets vestuur dan is het echt de volgende dag op het adres waar het wezen moet (ok 1 x met GLS niet gelukt maar dat kwam omdat de vrachtwagen in de fik vloog...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Ik heb een onderdeel van me auto uit polen besteld, en dat zou 3 weken duren, met een week had ik hem in huis :)

Rohald

@christian:waar ben je nou? je burger word koud
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma

Misschien wel een Nederlands product wat ze nog niet NL uit gesmokkeld hadden en dus toch in de buurt was? 8)7 Je weet het maar nooit met die Polen. :D

Rogier

Ze wilde ook wat foto's van mijn auto, dacht bij mezelf laat ik dat maar niet doen anders is misschien me auto de volgende morgen weg is :D

nd-photo.nl

Nog een tip voor diegenen die nog LED vervangers zoeken voor o.a. kentekenplaatverlichting. CLick: http://www.leddel.nl/categorie/3724/c5w-led-auto-verlichting-festoon-buis-led/

Ben hier erg tevreden over! Je hebt de 39mm versie nodig.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev