Advertenties


Onbekende kabel.. Misschien probleem antenne?

Gestart door Cabriomegane1, 10 september 2011, 15:53:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cabriomegane1

Goedemiddag allen,
De (elektrische) antenne van mijn Renault cabrio uit 2000 doet het niet. Ik ben op zoek naar de oorzaak hiervan en ik ben niet zo technisch daarom stel ik hier mijn vraag. Ik heb geprobeerd bij de antenne te komen via de achterklep maar het motortje van het cabriodak zit ervoor.. deze durf ik er niet uit te halen want ik ben bang dat er iets mis gaat.
Echter kwam ik vandaag een los kabeltje tegen toen ik even aan het kijken was.. weet iemand waar deze kabel van is en of dit misschien het probleem is van dat mijn antenne niet uitklapt zeg maar? Want ik kan niet zien waar hij vandaag komt.

Foto's:





Alvast bedankt,



Cabriomegane1

Ik denk trouwens dat dit topic beter in het Audio forum had gepast.. sorry daarvoor.

Rick Santbergen

Ik durf niet te zeggen waar die kabel voor is.
Maar als je de zoekfunctie gebruik op ons forum naar antenne cabrio. Kom je erachter dat de kans groot is, dat het motortje kapot is.

juul

ik zie wel ook nog een los draadje hangen daarboven en is ook geel
dus ik denk dat ie daarvan is maar wat de functie ervan is?? Die moet ik je ook helaas onthouden.

sijm138 (jesse)

ik zou zeggen verbind ze met elkaar door en kijk wat er gebeurt want zijn allebij de zelfde kleur en de ene mist een stekker en de andre niet.;)
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Cabriomegane1

Citaat van: sijm138 (jesse) op 10 september 2011, 18:07:46
ik zou zeggen verbind ze met elkaar door en kijk wat er gebeurt want zijn allebij de zelfde kleur en de ene mist een stekker en de andre niet.;)

Ja ik krijg hem er niet in want die motor van het dak zit er voor. Is deze makkelijk los te maken?

sijm138 (jesse)

dat zou ik zo niet weten of je die er makkelijk uit kan halen.
maar as ik het goed zie op de foto kan j hem meschien net nog verbinden door middel van een ander stekkerte.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

matthew

Ja nieuw schoentje aan zetten en inelkaar steken moet zeker lukken.

nd-photo.nl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev