Advertenties


inbouwen van carminat

Gestart door ron, 10 september 2011, 09:18:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron

wie kan mij zeggen of je een carminat zonder problemen kan inbouwen in een megane cabrio met radiobediening aan het stuur.zijn de voorbereidingen al aangebracht?

megane pekel

Wat bedoel jij met een carminat?
Een navigatie systeem met pijltjes of met het kleurenklapscherm?

Ik heb zelf een pijltjes navigatie vervangen voor een navigatie met het klapdeuren uit het dashboard.

Ik hoor het wel.

CoSo

Citaat van: megane pekel op 19 september 2011, 16:56:26

Ik heb zelf een pijltjes navigatie vervangen voor een navigatie met het klapdeuren uit het dashboard.

Ik hoor het wel.
hoe heb je dit gedaan?

ramon16v

ik zou denk ik voor een aftermarket dubbel din gaan.
navigatie is wordt duur als er geen kabels liggen voor het navigatie systeem
beetje goed aftermarket systeem is ook recenter met navi kaarten

dit is mijn mening groet ramon

megane2003

Citaat van: CoSo op 17 maart 2012, 22:42:56
hoe heb je dit gedaan?

Vraag ik mij ook af? Hoe heb je dat gedaan?

ramon16v

#5
ik heb mijn megane zelf in elkaar gezet en gelijk het navigatie systeem erin gezet met klapscherm.

zou graag een dubbeldin erin willen zetten maar dan wil ik zeker weten of ik klapscherm kan behouden om dvd te kijken voor de toeschouwers die achterin zitten


megane2003

Citaat van: Felix op  9 april 2012, 17:39:48
@ Megane2003

Heb je hier wat aan?
http://www.planeterenault.com/forum/gps-navigation-topic-unique-carminat-navigation-informee-2-cni2-t13536-126.html

bedankt, alleen versta ik totaal niet wat ze zeggen. ik heb er nu een peiltjes navigatie in zitten. is het dan enkel de klap scherm monteren of moet ik een compleet met radio monteren?

lijkt veel werk denk ik. heb je het zelf ook zo gedaan?

Felix

Het lijkt mij ook een flinke klus idd. Bij mij zat het al ingebouwd gelukkig :)
Je zou het uit een sloopauto kunnen halen. Aangezien je al pijltjesnavigatie hebt zal het al wat eenvoudiger zijn omdat je gps antenne er dan al in zit.

Ik vroeg mijzelf af of het mogelijk zou zijn om de TomTom navigatie uit een clio in te bouwen xD Dat zou pas mooi zijn!

Je kan de site ff door google translate halen! Doe ik ook ;)

Felix


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev