Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Christian hoe is 't mondeling eraan af gegaan 8)7 want als je daarin iets hebt bevestigt dan kan hij je daaraan terug koppelen "want 'n mondelinge toespraak is slechts ook een bevestiging" ;)

Christian de Vriend

We hebben niks toegezegt of bevestigd,die vent wat nog steeds aan het zoeken naar stofjes en pakken,ik had nog helemaal niks
geen pak,geen kleur stof,niks...... enige wat we deden was wachten,de meneer ging woorden verdraaien,waar we ook mee kunnen gooien,en
hij vergat ff te bellen toen die met zn kl*** in brussel zat,toen wij voor zn winkel stonden nadat mn ma en ik eerder van werk vertrokken waren,dus kunnen
we ook dat weer terug claimen,mocht het zo ver komen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Ik hoop op een goede afloop Christian! Y

Ik heb morgen mijn eerste werkdag! Ik heb er zin in. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Dan behoeft je aanstaande en jij niets te vrezen,
maar ik kan me wel indenken "dat het jullie even hoog zit" _o_

Christian de Vriend

Dankje nicole

sterkte morgen bij je nieuwe baas,wat ga je precies doen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Roy (Coup a One) op 11 september 2011, 22:42:32
Dan behoeft je aanstaande en jij niets te vrezen, maar ik kan me wel indenken dat het jullie even hoog zit _o_

behoorlijk,saskia kan nu der achterste geen rust geven,we zijn eigenlijk ergens in de verste verte bang dat er toch iets gaat komen
en we al geneigd zijn om helemaal niks te doen kwa huwelijksreis,tot we zeker van de zaak zijn.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 11 september 2011, 22:45:36
behoorlijk,saskia kan nu der achterste geen rust geven,we zijn eigenlijk ergens in de verste verte bang dat er toch iets gaat komen
en we al geneigd zijn om helemaal niks te doen kwa huwelijksreis,tot we zeker van de zaak zijn.

Moeten we er nog op wachten om naar het zuiden te rijden of moeten we met ons allen even het pak ophalen :D Trouwens die brief is die persoons gebonden aangeschreven door een erkende advocaten kantoor of is het zo'n mannetje die in 'n onderwereldje zit:?

Christian de Vriend

adocaten kantoor,dus alles word officieel gedaan,van de week zal ik dus weten of meneer echt wilt door stoeien.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 11 september 2011, 23:04:43
adocaten kantoor,dus alles word officieel gedaan,van de week zal ik dus weten of meneer echt wilt door stoeien.

Als meneer echt het hart uit de zaak wil halen dan zal je een aangetekende brief ontvangen, die je slechts zelf bij de postbode ofwel bezorger moet aftekenen ;)
Toch begrijp ik het zakenmannetje niet 8)7 (heeft of had hij bij jullie komst personeel in de zaak) :? anders blijft het zijn woord tegen het die van jullie en juist dan sta je technisch er al beter voor ;) "dus behoud vertrouwen" Kom op Christian "sta er boven" :)

Christian de Vriend

Hij heeft idd personeel in de winkel,die zelf begonnen te mauwen dat ZIJ zelfs af en toe niet wisten waar hij uithing.

Toen ik op de zaak vertelde dat ik naar steutel ging,maar nog iets anders zocht,riepen ze meteen dat het een chaoot wat
al die vertegenwoordigers lopen in pak rond,dus die weten ook wel waar ze moeten,en zij weten..... niet bij hem.... :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

#205
Even wat autopraat tussendoor :) Zit er een verschil tussen een einddemper van een Coach/Hatchback en een Coupe (phase 1)? Ik heb het idee dat de demper van mij voor een Coach Hatchback is, de bocht vanaf de einddemper is te scherp, waardoor hij te laag hangt en eigenlijk te kort is. Momenteel is hij verhoogd (hoger in de rubbers gehangen) en knalt hij geregeld tegen mn hitteschild aan, wat geen fijn geluid is.

[edit]
Demper is van Elia, click Link naar einddemper

Nicole

Citaat van: nd-photo.nl op 12 september 2011, 16:55:13
Even wat autopraat tussendoor :) Zit er een verschil tussen een einddemper van een Coach/Hatchback en een Coupe (phase 1)? Ik heb het idee dat de demper van mij voor een Coach is, de bocht vanaf de einddemper is te scherp, waardoor hij te laag hangt en eigenlijk te kort is. Momenteel is hij verhoogd (hoger in de rubbers gehangen) en knalt hij geregeld tegen mn hitteschild aan, wat geen fjin geluid is.

[edit]
Demper is van Elia, click Link naar einddemper
Coach is een Coupe toch?? :)
Maar of er verschil in zit weet ik niet. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Jeroen

Coach is de duitse benaming voor coupe.
Een coach is dus geen hatchback
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Nicole

Ik ben weer thuis van m'n eerste werkdag!
Het ging erg goed, en was erg leuk! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Ah weer wat geleerd, wist niet dat Coach == Coupe

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev