Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Koentje

Citaat van: Dante op  8 september 2011, 22:15:04
@Robert: Ik vind het logo weg op een Ph1 mooier staan, maar ieder z'n smaak... ;) Wat betreft het uitrollen van je wielkasten, ik heb eens een goedkope roller gevonden: http://link.marktplaats.nl/358871746

Is een hele goeie. ik heb het bij hem ook laten doen.
Hij is een oud RMC lid. Hij neemt echt de tijd om het te doen.
Zeker een aanrader.

E.tenBrinke

@ stony die van mij ging voor het eerst bij 287000 daarna voor garantie bij 292000 fout van de dealer en bij 323000 ging ie naar de jachtvelden
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Stony (Robert)

@Koen: Heb idd Jochem hier al vaker voorbij zien komen ;) zn blauwe coupe en 2 CC's dacht ik ;)
@ Erwin: teller staat nu op 264.000 ongeveer nu dus zou er denk ik wel een keertje aankomen.. :q maar dan kan ie ook wel weer een keer zo lang ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

E.tenBrinke

@ stony, zorg er dan voor dat ze de spieaskering vervangen, dat was bij 323000 de boosdoener de dealer had drukgroep lagers de hele rattaplan vervangen maar hadden de kering laten zitten omdat hij ( wel goed leek ) vervolgens raakte hij dus wel lek en kwam er olie op plekken waar het niet hoord.
gevolg verbrand vliegwiel en drukschoentjes en da's dan weer geen garantie  l-
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Stony (Robert)

Oke bedankt voor de tip dan!  !-! Waar heb je het toen laten maken dan?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

E.tenBrinke

@ stony Renault Dealer in Dedemsvaart waar ik de auto altijd in onderhoud had Kroezen & Cents is dat
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Stony (Robert)

Oke! nja als ik zover ben (mits de auto klaargemaakt gaat worden) gaatie of naar Waterink Hardenberg of Cents Ommen ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Stony (Robert)

Nog meer mensen die misschien hun mening willen delen over het motorkaplogo? :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

Citaat van: Stony (Robert) op  8 september 2011, 22:17:08
@ Dante! daarom zit ik dus ook zo te twijfelen wat ik zou doen ;) erg moeilijke keus :q
Ik ben niet zo van dat chroom & zat te denken om 'm zwart te maken. Of carbon-wrappen, maar dan neem ik ook nog wat deurstylen her & der mee ;)
Citaat van: Stony (Robert) op  8 september 2011, 22:17:08Had hem idd ook al op marktplaats zien staan! maar Bussum is toch aardig eindje weg voor mij helaas.. maar even verder kijken  \  eerst nog.. ;) maar toch bedankt! Y
Gene probleem !-! Je hebt er iig 1 alvast gevonden ;)
Citaat van: Stony (Robert) op  8 september 2011, 22:19:44
...en met roostertjes bedoel je net zoals jij in de motorkap hebt zitten? Das misschien wel een goed idee! en nog niet gezien volgens mij op een ph2.. :o :q
Ghehehe... Daar zta ik dus ook al aan te denken om de volledig zwarte in de kleur van de auto te spuiten...
Citaat van: Koen op  8 september 2011, 22:21:18
Is een hele goeie. ik heb het bij hem ook laten doen.
Hij is een oud RMC lid. Hij neemt echt de tijd om het te doen.
Zeker een aanrader.
Grappig. Misschien kunnen club-korting "for old time's sake" bedingen..? :q :D
Citaat van: Stony (Robert) op  8 september 2011, 22:35:26
Nog meer mensen die misschien hun mening willen delen over het motorkaplogo? :)
Maak 'ns een poll aan dan... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

E.tenBrinke

@ stony als ik je een tip mag geven ga dan eens lang bij harry Koerhuis in dedemsvaart  hij was voorheen monteur bij Kroezen en is voor zich zelf begonnen.
dus de kennis van renault heeft hij het scheelt je alleen een boel in uurloon en daar komt het toch op aan bij zo'n reparatie
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Stefan

@ Robert
D'r af met dat logo Y

@ Rogier
Nou, inderdaad ja..!
Ik zat hier achter de computer en ploseling begint mijn monitor zachtjes te wiebelen op zijn voet.
Ik zat wel even raar te kijken en te denken wat dat dan geweest kon zijn, maar had eerlijk gezegt geen idee..
Maar nu snap ik het dus Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Stony (Robert) op  8 september 2011, 22:19:44

@Roy en met roostertjes bedoel je net zoals jij in de motorkap hebt zitten?
   
Onderlip meespuiten ;) ben bang dat daar de lak dan binnen no time weer vanaf laat

Nee niet helemaal wat ik heb, zou het wel met rondjes laten maar volgens mijn weten zou je dat ook met aluminiumplaten kunnen doen die je bij 'n bouwmarkt kunt kopen (overleg het wel even met de spuiter, die weet er vast wel 'n oplossing voor) maar ik denk dat het geheel supper zou staan ;)

En je onderlip "wees niet bang" mijn lak zit er ook nog steeds op "ondanks ik ook wel eens een drempel mee pak" (en daarbij de onderzijde voorkom je niet) 8)7 dus denk daar niet te lang bij na :neen: want die paal koste je meer lakschade :D _o_ (al is dat nog steeds jammer) Y ;)

Uitrollen, informeer tevens eens bij stroeve motorsport Hardenberg :?

Stony (Robert)

Poll is geplaatst ;) http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=14304.0

weet niet of ie hier goed staat anders mag ie verplaatst worden hoor ;)


@ Roy heb tijdens het verlagen al eens bij Stroeve geinformeerd maar hij doet het niet meer hij vond het te riskant ivm lakscheuren :(  Ik snap wel wat je bedoelt volgens mij ;) de grilletjes eruit en dan geperforeerd aluminium oid erin gelast?
of heb ik het weer verkeerd :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roy (Coup a One)

Robert !-! helemaal correct !-!

Tevens voor uitrollen; Kluinhaar Hengelo ;)

Stony (Robert)

Thnx voor de tip! ga ik zeker eens informeren ;) dan laten rollen voor het spuiten! :q in 1x klaar zonder lakscheuren ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev