Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Wie heeft er hier ervaringen met andere nokkenassen? Ik doel dan op de Cat Cams, die ook voor de Megane Coupeetjes zijn te verkrijgen. Hoeveel winst behaal je hiermee en hoe uit zich dat in rijgedrag?

Christian de Vriend

Heb ik ook overwogen,je verliest je 8 klepper effect met een nokkenstok,je motor gaat meer bovenin leven,en verlies je automatisch onderin
koppel en vermogen,dan kan je beter een 16v nemen,en 2 nokkenstokken nemen.

Wat wel een overweging is,is een verstelbare nokkenas poly,dat advies kreeg ik,zodat je net iets meer met koppel en vermogen kan spelen,maar dit
moet serieus op de testbank worden afgesteld.

(ik ben maar 7 jaar met mn gebakje bezig,en dus ook de motor  :) :) )
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

net ff gespiekt, catcams heeft 6 nokkenstokken voor de k7m variërend van 255 grd tot 300grd

Als je dit persee gaat doen,dan zou ik 1 van de 2 straat stokken nemen,die zijn nog mild,en ik gok,ook beter mee te rijden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Kijk daar kan ik iets mee, thanks zoals altijd Chris :) Zoals je weet moet ik eerst nog mn uitlaat fixen en andere banden kopen voor mn 17" inchers. Gisteren toch maar besloten om weer met de 15" inchers te rijden. De banden op de 17" vertrouw ik niet (hebben te lang opgeslagen gelegen vermoed ik), 1 band is al naar de Filistijnen en ik heb gisteren hier en daar wat scheuren in de wangen gezien.

Christian de Vriend

your welcome  ;)

auw,dat wilt je niet,al helemaal niet als je aan het hoeken bent,en de band klapt,verstandige keuze  !-!

onderzoek vooraf is altijd aan te raden,en in gooien,en hopen op het beste.... niet aan te raden  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

zo het normale leven is weer begonnen hier vent weer te werk kleine man straks zn rooster halen voor zn nieuwe school
wat gaat zo een vakantie hard
straks cabriopoint mailen voor mn kap en es kijken wanneer mn spoiler er op gaat

Karin

@Rebecca, gaat snel he die tijd, voor dat je het weet zit je weer in je gewone ritme.
Ik hoop dat ze snel tijd hebben voor je kap, zodat je auto ook weer klaar is voor de winter.

Thijs Bosmann

Heeft hier ook iemand verstand van Canbus?

Rebecca Fontijn


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Thijs Bosmann

Canbus is een systeem in de auto.. Moeilijk uit te leggen, maar werkt met stuurstromen...

K ga donderdag mn xenon in mn auto zetten (megane 2 ph1 en dan de originele xenon koplampen) maar k weet niet of dat deel vd bedrading dus ook canbus is...

Zucht... :p

Rebecca Fontijn


nd-photo.nl

Je kan over het algemeen bij 3rd party setjes nog een error canceller of iets dergelijks ertussen plaatsen.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

is je al vergeven stefan .... hoorde net dat de zus van onze clubgenoot en mijnn buurman ook een megane gekocht heb  Y
als ik het goed zo een als matthew maar dan rood... dus es vragen of we er een nieuw club lid bij gaan krijgen ook al denkt dr broertje daar anders over whuahahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev