Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

matthew

@Robert
Logo weg en grilletjes laten zitten.
En idd eerst rollen voor het spuiten.

@Nicole
Balen van de ziekte.
Gaat het inmiddels alweer wat beter?Want je bent stiekum toch druk bezig wat ik hier zo lees.
En gefeliciteerd met je baan.


En ik heb lekker wat lees voer gehad nu.
Ik en Floor hebben ook even genoten van een vakantie op Albuferia 11dagen.

Rebecca Fontijn

het zal je gebeuren .je bent de BMW CABRIO van je baas aan het schoonmaken maar kan het niet meer levend na vertellen
wat een verhaal in de telegraag  :neen:

Ard Klok

Ja, ik las het net inderdaad op Autoblog. Toch een beetje een raar verhaal.

Rogier

Je zou der maar zo vinden, best ernstig. Dat er geen systeem inzit die het dak weer terug klapt zodra hij voelt dat er iets tussen zit. Maar zo kan je op alles wel een systeem bedenken :P

Edwin Postma

en dan alsnog.
sterk dak.

wel erg dat dit gebeurd is l-
Truckertje

Christian de Vriend

Wat ik nu heb meegemaakt (en nog ga beleven) de afgelopen week(en)

Begon 4 maanden geleden,had ik een trouwpak uitgezocht,maar die winkel maakte een paar fouten,en kon daardoor geen pak leveren,zoiezo hadden ze
problemen met grotere maten,toen naar de 2e winkel,die eigenaar was chaotisch,uit eindelijk 2 maanden bezig geweest met stof staaltjes,elke keer te weinig
stof om een pak te maken,of gewoon niet in mijn maat te leveren,we hebben zelfs een keer voor niks in zn winkel gestaan (nadat mn ma en ik vrij hadden genomen) toen zat meneer nog met zn wagen in brussel,was ff vergeten te bellen  :?
Mn ma en ik zagen het niet 123 meer zitten,en zijn naar een 3e winkel gegaan,en jawel,binnen 2 uur een pak,en in 1 week klaar (gisteren af gepast)
dus die hebben genomen,nou ging die 2e winkel tekeer,opzicht logische,maar tot in het onredelijke aan toe,dreigen met smsjes van,het zou jammer zijn als
het tot een rechtzaak zou komen zo voor jullie trouwdag,en jawel,vandaag viel er een brief op de mat van een advocaten kantoor,of we "ff" 750euro
willen neerleggen voor de uren en benzine,of we moesten een pak kopen,die hij schijnbaar had geregeld (pak nog nooit gezien of gepast)

Kortom,we hebben 4 dagen de tijd om een reactie te geven,daarna krijgen we een dagvaarding aan onze broek.

Moet zeggen dat dat leuk is,zo 2 weken voor de trouwdag,gelukkig zit onze adviseur er al dik achteraan,en die zij heel kalmpjes,dat we ons maar niet
druk moesten maken,en dat hij geen poot had om op te staan.

Al met al,toch een hoop met stress  l- l- l- l-
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Nou lekker zeg,maar kan jij geen tegen rekening indienen anders voor de dagen die jij (en je moeder voor niks vrij hebben genomen? (advocaten zijn btw duuuuuur,is mijn ervaring:()
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Holy shit, dat is lekker dan. Hadden jullie iets getekend? Zo niet, dan heeft hij toch niets om op te staan? Succes met de oplossing en hoop niet dat het uiteindelijk roet gaat gooien in wat 1 van de mooiste dagen van je leven moet zijn!

Nicole

@Christian: Dat is niet niks..
Hopelijk komt het allemaal (snel) goed!

Als hij zijn afspraken niet na komt, en zo chaotisch is, is het logisch toch dat je een ander pak gekocht hebt!

Maar als je geen contract getekend hebt, kan hij volgens mij niks doen toch?

Wel een beetje een rare winkel dat ze voor jou niet "zo even" een pak kunnen maken.
Zo'n weinig voorkomende maat heb je toch niet? Of maken ze normaal alleen pakken voor "mini-mensjes"?


@Matthew: Het gaat gelukkig met mij weer beter. Sinds woensdag van de medicijnen af, waar ik erg blij  mee ben, want daar kon ik niet mee autorijden, en was ik constant duizelig en moe door.
Sinds woensdag kan ik het verlamde deel weer wat bewegen, nog niet echt duidelijk te zien, maar je ziet wel verbetering, wat  opzich erg snel is als je kijkt hoe lang het gemiddeld kan duren..
Ook gebruik ik snds gister geen oogzalf/oogdruppels meer, gezien het bovenste deel van m'n oog weer kan knipperen, en m'n oog dus niet meer uitdroogd.
Daar ben ik ook blij mee,want door de oogzalf zag ik niks met mijn linker oog, waardoor autorijden ook minder goed ging..
Dinsdag ben ik ook voor het eerst pas weer alleen met de auto weg geweest.

Ja verder ga ik gewoon door haha! Rdw kon ik gewoon niet weigeren haha. :)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

@Christian. Wat een gedoe zeg. Ik kan me je beslissing goed voorstellen. Volgens mij heeft hij geen poot om op te staan. Hij is nalatig geweest en had al aangegeven geen pak voor je te kunnen maken. Dus wat wil hij nou.

Karin

Christian, vervelend zeg zulke toestanden. Als je niets getekend hebt heeft hij volgens mij geen poot om op te staan, maar levert op deze manier wel vervelende toestanden op. Ik hoop dat het snel geregeld is zodat jullie van je trouwdag kan genieten zoals het hoort.

Dennis Postma

De grote dag moet je er niet door laten verstoren. Maar het is niet prettig dit in de voorbereidende periode te hebben. Dan heb je wel zat andere dingen aan je hooft.  :x

Rogier

Ik zou zijn slechte reclame mondeling goed doorvertellen, zo krijgt hij minder klanten en heb je kans dat hij failiet gaat :P

Christian de Vriend

Ik heb zeker niks getekend,ondanks dat is het weer een rompslomp,zeker voor mn aanstaande  >:( het word een beetje te veel

DIt ga ik zeker doorvertellen aan de mensen die er naar vragen,op mn werk stond die man al bekend dat het een chaoot was,
ze halen daar ook hun pakken niet meer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

fijne vent zeg >:(
maar net zoals dennis zegt.
laat de grote dag er niet door verpesten. o-)
zowel? dan weten er een paar je te vinden die dag 8)7
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev