Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Even maar weer eens een algemene oproep aan iedereen op dit forum. Zouden jullie even willen denken aan de volgende forum regel?!

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Ik zou het fijn vinden als een aantal gebruikers hier de kennis die ze opgedaan hebben op de basisschool ook hier toepassen.  ;) :police:

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Thijs Bosmann op  5 september 2011, 23:34:02
Canbus is een systeem in de auto.. Moeilijk uit te leggen, maar werkt met stuurstromen...

K ga donderdag mn xenon in mn auto zetten (megane 2 ph1 en dan de originele xenon koplampen) maar k weet niet of dat deel vd bedrading dus ook canbus is...





Zucht... :p


Volgens mij heeft een ph1 geen Canbus,wel de phase 2
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Ik heb net opnieuw werk aangeboden gekregen bij de RDW voor 2 - 3 maanden, 36u per week!
Hopelijk deze keer meer geluk met oppas. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

@ Beccie, het probleem dat de vakantie's te snel gaan is bij iedereen wel aanwezig. Ben net weer een weekje weg geweest, en wat vloog de week voor bij.
Nu kan ik na oktober leven, want dan heb ga ik weer een weekendje centerparks met me vriendin en haar vrienden.

Karin

@Nicole, succes met het regelen van een oppas.

Nicole

Dankjewel!
Mijn moeder kan de eerste dagen wel, tot haar vakantie voorbij is.
Nu even zoeken naar iemand voor de andere dagen.
Wil namelijk wel iemand die ervaring heeft met kinderen. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

@rogier ik ben het helemaal met je eens normaal ben ik er ook niet zo erg in als het om is is het om.
alleen moest mn paard weer achterlaten en dat doet dan wel even pijn .

@nicole succes!!!

Rogier

Ik kwam deze foto tegen in de krant deze mevrouw rijd met der scootmobiel door een ruit van een brillenzaak :D

Nicole

@Rebecca: Dankjewel!
Heb nu een aantal die opzich wel willen, dus nu even kijken wie het meeste ervaring heeft, want ik moet het natuurlijk ook kunnen vertrouwen!
Ryan is geen fiets die ik even ergens achter laat. :P

@Rogier: Haha zo kan je inderdaad ook naar binnen toe. :q


Morgen waarschijnlijk met een hele club auto's uit Winschoten (hoofdzakelijk wel golf, en 1 megane coupe), een prof. fotoshoot in een loods.
Ik ben benieuwd! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Heb vandaag de oude achterlichten en het orginele stuur verkocht, nu alleen nog even verzenden met 'n flyer erbij zodat de koper ook weet dat er een RMC is _o_ Goed hé o-)

Rogier


Dennis Postma


Edwin Postma

gaat de golf nu alweer weg jeroen? :huh: :huh:

anders neem je een mooie megane cabrio ;)
Truckertje

Jeroen

#118
Ja wil wat comfortabeler hebben en de golf op hoge poten en standaard velgen zetten is zonde.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Nicole

Goed nieuws.
Aangenomen bij de RDW.
Maandag beginnen!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev