Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erwin Haanen

allemaal bedankt voor te stemmen :) eens kijken of we geluk hebben e :)
megane 4 station 1200 gtline

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

cabrio1

#3
@ Stoney (Robert): Ik heb 2 foto's van je megane in de sloot gevonden. Kenteken is wel onherkenbaar gemaakt dus weet t niet zeker.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Stony (Robert)

#4
Ik zie alleen 2 kruisjes maar zou idd erg goed kunnen dat je fotos hebt ;)


[edit] zijn idd fotos van mijn auto ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Stefan

Schade lijkt gelukkig nog te overzien..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabrio1


Rohald

toevallig staan er nu op mp 2 in dezelfde kleur te koop. toeval?  :D

nee hoor Robert. ik hoop voor je dat de schade meevalt en hij snel weer op de weg te vinden is.
vind het een mooie kleur.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy (Coup a One)

Citaat van: Stefan op 31 augustus 2011, 21:53:21
Schade lijkt gelukkig nog te overzien..

Maar hoeveel schade heb je nu daadwerkelijk Robert :?

Stony (Robert)

#9
heb vandaag de auto weer opgehaald  !-! spiegelkap aan bestuurderskant is kapot, voorbumper hangt los en is gescheurd, zijscherm linksvoor is gedeukt, net als de deur en de vlank aan de linker(bestuurders) zijde, koplamp en waarschijnlijk mistlamp aan bijrijderskant is stuk en boven de deur en boven mn achterraam aan de bestuurderskant zit een deuk, opzich alles nog wel te repareren, auto vandaag zelf teruggereden naar huis dus blok loopt nog wel, electra heeft wel iets een opdonder gehad en de binnenkant heb ik vandaag de stoelen en bank al uitgehaald aangezien sowieso de hele vloerbekleding drogen moet.. en voor ik hem uberhaupt laat spuiten word ie eerst helemaal uitgelijnt dat dat sowieso goed zit onder de auto, maar wat ik op de brug heb kunnen zien lijkt me dat wel goed te komen  !-! heb echter nu wel een beetje al gehad met de schadeexpert waar de auto eerst stond.. overal bij de schades omheen draaien wat de kosten ongeveer gaan worden.. en steeds ongeveer het zelfde bedrag zeggen, maar hoe langer hij stond te praten hoe meer ik  zelf aan de auto moest doen.. nu is dat opzich geen probleem maar dan zou de prijs eigenlijk dus ook moeten zakken qua uren en dat is dus niet gebeurd.. nu gaat ie waarschijnlijk naar een andere expert als het interieur er zover eerst uit is en het uitlijnen goed zit en dan kan de tweede expert mij hopelijk wel een normale prijsopgave doen op papier, in plaats van zo maar wat bedragen in de lucht te roepen zonder daadwerkelijk naar de auto te kijken.. vanavond toch al verhalen over de eerste expert gehoord dat ik achteraf blij ben dat ie nu daar weg is.. gewoon even afwachten nog ben ik bang!  Y
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

cabrio1

okee, ben benieuwd! Schade is meer carresoriedelen dus?
Elektronica.. tsja, was te verwachten met water. Pas wel op, je kan in de toekomst meer elektrische storingen erbij krijgen.
Het water zit er "net pas in". Dus kan in de loop van tijd op somigge elektrische delen gaan roesten.

Maar t blijft k*t met al die romslomp die je er achteraan krijgt.

Dirk Kuipers

5 sterretjes van mij voor de mooie megane!

Stony (Robert)

Iedereeen bedankt voor alle reacties!  _o_

Schade is idd meer caroserriedelen inderdaad ;) Electra opzich niet heel veel mis mee tot zover, meer dat de binnenverlichting blijft branden ookal zitten de deuren dicht en zelfs op slot zijn, en met de cv de deuren op slot doe, en dan de knipperlichten met het ontgrendelen altijd 1x knipperen, maar met vergrendelen ene keer wel 2x knipperen en de volgende keer bijvoorbeeld weer helemaal niet.. verder de radio, alle lampen, elektrische ramen deden het allemaal nog gewoon! bestuurderskant dan niet meer, waarschijnlijk door smeer/ de deuk..
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

juul

@erwinhaanen ook van mij 5 sterren

@stony nu maar hopen dat de andere expert wel een normaal rapport opmaakt
niks zo vervelend als lang wachten tot je duidelijk hebt

Stefan

Ik heb je ook 5 sterren gegeven Erwin !-! :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev