Advertenties

water in bak van reserveband

Gestart door eliatuning, 29 augustus 2011, 21:28:48

Vorige topic - Volgende topic

eliatuning

ik heb sinds kort gezien dat ik water in mijn bak heb, waar de reserveband ligt.
Weet er iemand hoe dit zou kunnen komen?
ik heb wel nog een trekhaak geplaatst.mss dat het daar door kan komen?
aan een van de kanten heb ik een plaatje niet bevestigd.

Ook heb ik gemerkt dat, aan de bestuurderskant, aan de wielkast, alles mooi aansluit, en aan de
passagierskant, aan de wielkast, een kant onder de andere doorschuift, dus niet zoals de bestuurderskant.
rather low and slow than high and fast

Roy (Coup a One)

Rubber achterruit, of tussen de kofferklep aan vervanging toe :? "dat is wel vaak het symptoom" Y

sijm138 (jesse)

heb je het geddelte waar de stangen  naar binnen gaan van de trekhaak ook afgekit?
anders is dit je oorzaak.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

duckie1098

Waar de stangen naar binnen gaan?bedoel je het gat aan de achterkant van de koker waar de stangen inzitten of de gaten waar de bouten doorheen gaan?
Om de koker heelmaal af te kitten lijkt mij niet verstandig.Oke er kan nu water in komen  maar dit kan weer verdampen en als je de koker helemaal afkit blijft er altijd de vocht die in de lucht zit inzitten volgens mij. maar de boutgaten moet wel afgekit worden.

Groetsels

Ben

sijm138 (jesse)

je moet het gedeelte wat achter de achterbumper zit afkitten dus waar de stangen van de trekhaak naar binnen gaan.
door de plek kopt al het regenwater en dergelijke naar binnen.
en ik spreek uit ervaring want ik heb er al zat op het werk gehad dat daar het water naar binnen kwam.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

duckie1098

oke, nu je het zo verteld en ik er nog eens over nadenk zul je wel gelijk hebben.De originele bumper, die dus verwijdert wordt bij het monteren van een trekhaak, die achter je plastic (nep-)bumper zit dekt de gaten ook helemaal af he?

dan zal ik dat ook maar eens gaan doen.Gaat wel een hele lading kit in zeker??

groetsels,

Ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev