Advertenties

Spiegel verwarming, links.

Gestart door brian hoks, 25 augustus 2011, 21:32:21

Vorige topic - Volgende topic

brian hoks

Ben er achter gekomen dat mijn linker spiegel niet meer wilt verwarmen. De optie zit nou eenmaal op de auto en wil het dus ook gewoon goed en gemaakt hebben. Nu heb ik al een beetje gekeken en het kan zijn dat mijn spiegelglas kapot is. Nu heb ik een site gevonden waar je het glas voor de spiegel los kan bestellen. Zie:
http://www.winparts.nl/838/carrosserie/spiegel/spiegelglazen.

Maar hoe weet ik nou zeker dat het aan het glas ligt en niet aan iets anders (de rechter verwarmt trouwens wel gewoon). Als ik op die site zo'n spiegelglas bestelen (SPIEGELGLAS LINKS +VERWARMD @ 15,09 euro)  en deze vervang doet hij het dan weer of is dat lastig te zeggen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Brian

Tedo

Ik had hetzelfde, maar wist ook niet 100% of het aan het spiegelglas lag of aan iets anders (bedrading ofzo), en heb uiteindelijk gewoon een goede bijna nieuwe spiegel gehaald van een sloper en die gemonteerd.
De spiegel die eraf kwam heb ik weer in onderdelen verkocht, en kwam per saldo lager uit dan een nieuw spiegelglas (dat ook nog wel eens wil breken bij het vervangen).

brian hoks

Dus het is wel het proberen waard of raad je het me af?

PS heb dit stukje in een verkeerd topic geplaatst had onder overig gemoeten, Sorry.

Tedo

Je kan het proberen met nieuw verwarmd spiegelglas. Je breekt eerder het oude te verwijderen glas dan het nieuw te monteren glas. Een complete spiegel wisselen is helemaal simpel!

Marc

#brain,

Ik heb hetzelfde gehad, links verwarmen in voor mij belangrijkere dan rechts toch ;-)
Ik kocht een nieuwe bij Renault drukte deze er in en werken, na een paar dagen weer niet warm worden ;-( ik terug naar Renault en zij deze spiegel doet het niet, kreeg gratis een nieuwe mee en weer aansluiten en werk nu nog steeds ;-) soms dacht ik dat er bv een piekspanning was en die de speigel een opdonder gaf
Renault Megane  2005 1.5 DCI

brian hoks

Raad je het dan aan om het via de dealer (garage ) te laten maken zodat je nog garantie heb en sneller terug kan vallen op hun of dat niet. Bij die site weet ik niet hoe dat ik zijn werk gaat mocht het niet werken of ook al snel kapot gaan. Maar met een beetje verzendkosten erbij ben je voor 20 euro klaar en doet hij het weer, dus daar laat ik het dan niet voor zitten.

Het ligt dus, als ik zo naar jullie mening luister echt aan het spiegelglas en het zou hoogstwaarschijnlijk opgelost zijn als ik deze vervang.

matthew

Met een nieuw glas zal je probleem idd wel verholpen zijn.

Het glas is makkelijk te demonteren,door met een stuk plastique achter het glas te zetten en dan naar je toe halen,dan klikt die los.
(zit namelijk op 4 punten geklikt).
De nieuwe druk je er dan zo weer op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev