Advertenties


24 september 2011 - Workshop Carclean 5 stappenplan FOTO'S VA. PAG15!!!

Gestart door Rick Santbergen, 22 augustus 2011, 21:29:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 13 september 2011, 22:02:55
Zoals de meesten wel weten probeer ik altijd aanwezig te zijn. Maar ik heb nou eenmaal een baan waarbij ik ook wel eens in het weekend moet werken en het niet altijd lukt om vrij te krijgen. Als ik kom kom ik puur voor de gezelligheid en plaatjes te schieten, niet om te poetsen. Al was het alleen maar omdat ik niet van plan ben een 5 stappen plan in de praktijk toe te passen, die tijd heb ik gehad. Dat neemt niet weg dat ik dit een fantastisch initiatief vind voor een clubmeeting. !-!

* Michel Veltman denkt terug aan de tijd dat we voor je (vorige) appartement een hele dag stonden te poetsen om vervolgens samen het Automaxx SE terrein op te rijden
*good old times*  :)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Klopt, vroegah. Maar zelfs toen was het bij mij nog geen 5 stappen plan.  ;)

Michel Veltman

nee idd...bij de gedachte om 5x mn auto te moeten boenen/soppen/poetsen krijg ik al een lamme arm :D
maar wel leuk initiatief !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

ik kan anders(als dennis dat goed vind) wel een setje plaathouders meenemen voor je dante ;)
Truckertje

Stony (Robert)

Colin, heb jij bij deze meeting ook de URL stickers bij je? dan zou ik deze graag willen kopen ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

Citaat van: Colin op 14 september 2011, 21:09:32
Ik zorg dat ik alles bij heb !-!
Dus kentekenhouders, kentekenplaten, stickers, een gewassen auto & een goed humeur..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Misschien dat ik ook nog een setje stickers van je afneem, Colin.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Als het nodig is kan ik Edje een setje plaathouders meegeven. Maar volgens mij had Colin ze ook nog.

Edwin Postma

Truckertje

Colin

Citaat van: Dante op 14 september 2011, 21:24:50
Dus kentekenhouders, kentekenplaten, stickers, een gewassen auto & een goed humeur..? ;)

Poe wat een lijst...
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma


Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

-Erik-

enne is er dan ook nog iemand die goed met die url stikkers overweg kan om ze te plakken ?

En verder nog even vraag of er in de buurt nog een wasbox is ??
Het is voor mij een paar uurtjes rijden en verwacht dat je toch wel beetje een schone auto moet hebben voordat je kan poetsen ? :P !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev