Advertenties


24 september 2011 - Workshop Carclean 5 stappenplan FOTO'S VA. PAG15!!!

Gestart door Rick Santbergen, 22 augustus 2011, 21:29:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Ben het wel aan het overwegen maar het valt ook niet mee om 'n gepaste overnachtingsplek te vinden in het zuiden, dus vandaar dat ik nu nog even afwacht ;)

Benjamin Renon

Citaat van: paikey op  6 september 2011, 22:19:15
ga er voor 90% niet bij kunne zijn!



Dat zou wel jammer zijn, maar het is dan niet anders...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Roy en Edje, is er helemaal niets te vinden onder B&B dan? Dat is meestal wel voor een nachtje.

Rogier

Er zal toch wel een hotelletje zijn in de buurt van R'dam, en ed misschien kan je bij joey pitten :D

Edwin Postma

waarschijnlijk hebben we nu een goeie plek gevonden Y ;)
Truckertje

-Erik-

Citaat van: edje op  6 september 2011, 19:36:04
@Roy: als je komt kunnen we samen oprijden want ik ga ook die kant op ;)

Zo ook ik rij samen op, robert gaat met mij mee dus.
Josje ga je ook mee ?

Edwin Postma

ik kom vanuit zeeland dan erik. en roy ook als die komt.
op de terug reis vlieg ik met jullie mee o-)
Truckertje

Dante

#112
Aangezien dit een Officiële RMC Meeting is, kan ik er dan van uit gaan dat zowel de kentekenplaathouders als de RMC Kentekenplaten te koop zijn..?
Kan deze toegevoegd worden aan de smileys..?:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Als je je bon voor de houders in wilt leveren is dit uiteraard mogelijk. Ik weet nog niet of ik aanwezig ben maar zal zorgen dat ze aanwezig zijn. Voor andere clubartikelen dien je contact op te nemen met Colin.

Dante

Dat zou geweldig zijn _o_ Kan ik mooie plaatjes gaan schieten Y
Dat is eigenlijk het enige wat ik nodig heb. Misschien andere leden... :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 13 september 2011, 10:15:40
Als je je bon voor de houders in wilt leveren is dit uiteraard mogelijk. Ik weet nog niet of ik aanwezig ben maar zal zorgen dat ze aanwezig zijn. Voor andere clubartikelen dien je contact op te nemen met Colin.

Kom op zeg "wie vertelde als bestuur moet je het goede voorbeeld geven Y" en daarbij die rode kleur kan best doffer (glimmen) :q :grin:

Maar alvorens je in de aanval gaat "I co to clean" o-)

Dennis Postma

Zoals de meesten wel weten probeer ik altijd aanwezig te zijn. Maar ik heb nou eenmaal een baan waarbij ik ook wel eens in het weekend moet werken en het niet altijd lukt om vrij te krijgen. Als ik kom kom ik puur voor de gezelligheid en plaatjes te schieten, niet om te poetsen. Al was het alleen maar omdat ik niet van plan ben een 5 stappen plan in de praktijk toe te passen, die tijd heb ik gehad. Dat neemt niet weg dat ik dit een fantastisch initiatief vind voor een clubmeeting. !-!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 13 september 2011, 22:02:55
Zoals de meesten wel weten probeer ik altijd aanwezig te zijn. Maar ik heb nou eenmaal een baan waarbij ik ook wel eens in het weekend moet werken en het niet altijd lukt om vrij te krijgen. Als ik kom kom ik puur voor de gezelligheid en plaatjes te schieten, niet om te poetsen. Al was het alleen maar omdat ik niet van plan ben een 5 stappen plan in de praktijk toe te passen, die tijd heb ik gehad. Dat neemt niet weg dat ik dit een fantastisch initiatief vind voor een clubmeeting. !-!

Ik heb wel begrip "zat je slechts te stangen" :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) o-)

Benjamin Renon

Ik zie dat er nog 8 plekken over zijn. Wie komt nog meer? Er wonen genoeg leden in die omgeving.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 13 september 2011, 22:30:10
Ik zie dat er nog 8 plekken over zijn. Wie komt nog meer? Er wonen genoeg leden in die omgeving.

(7) wacht nog eff'n op 't wachtwoord :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev