Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stony (Robert)

ook vanuit hier iedereen suc6 met zijn/ haar herstel! :)
en iedereen bedankt voor zijn/ haar reacties!
Zelf heb ik helemaal niets, nog geen blauwe plek of wat dan ook! T ging gelukkig niet erg hard, ook niet door die bocht heen maar gewoon door de gladheid weggegleden dusja! Auto is WA+ verzekerd dus krijg niets van de auto vergoed :(
ben er vanavond eventjes geweest kijken maar de schade lijkt mee te vallen! hij reed vanavond nog wel gewoon dusja! hopelijk is de as oid niet krom geraakt, maar dat bekijken ze morgen verder op de brug! fotos/ tekst plaats ik zo even in mn project topic ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

@Edwin en Robert: Bedankt Y

@Robert: Nogmaals, ik hoop met je mee dat er niets krom is, en dat we hem gewoon weer gaan zien bij meetings !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

@ Nicole,wat doet er op eigenlijk,waardoor je zo aan de medicijnen zit?als ik vragen mag natuurlijk?

@Robert net je topic gelezen,echt niet fijn om te zien,alles goed met jouw?is je coupeke nog te repareren?ik hoop echt dat dat nog mogelijk is,zou zonde
zijn als het voorbij zou zijn.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

@Nicole: Sterkte!

@Robert: Succes! Hopelijk is het alleen uiterlijke schade...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Robert hopelijk heeft je auto de klap goed opgevangen en is je kooiconstructie niet krom, daarbij is het tevens te hopen dat je electronica (i.v.m. het water in de auto) geen gevolg heeft op uitstel van je schade "nogmaals sterkte" _o_

Nicole

Citaat van: Christian de Vriend op 29 augustus 2011, 21:32:50
@ Nicole,wat doet er op eigenlijk,waardoor je zo aan de medicijnen zit?als ik vragen mag natuurlijk?

Ik heb de ziekte van Bell, een verlamming aan een deel van mijn gezicht. Eten, drinken en praten gaat erg moeilijk, omdat een deel van mijn mond niet kan bewegen. Ik kan niets meer proeven met het voorste deel van mijn tong, mijn gehoor werkt bijna niet meer aan de linkerkant, en mijn oog wil niet meer dicht.

Daarvoor nu 2 verschillende medicijnen gekregen van in totaal 160 tabletten voor 10 dagen.

Al kan het lang duren voordat de verlamming over is (dus kijk niet raar op als je me weer op een meeting ziet haha, en praten is ook vrij onduidelijk nu)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Ow das ff op zn zacht gezegt,niet leuk. >:(

Zou alleen maar respect hebben als je,ondanks deze tegenvaller,toch zou komen  !-! !-!

Des ondanks,toch heel veel sterkte en zeker beterschap voor de komende piriode
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Ik wist niet dat 't zo heftig was Nicole maar hoe vangt Roy het zo allemaal op, ook omdat hij natuurlijk ook zijn werk heeft maar >:( 't geluk zit jullie dan ook wel zwaar tegen l-

Nicole

Ja is vrij heftig allemaal..
Het is ook niet 100% zeker dat het bij mij ooit nog weer wordt zoals het was, omdat ik het al eens eerder gehad heb, al was het toen rechts, nu links.

Voor Roy is het wel "moeilijk" dat hij overdag aan het werk moet, en niet echt kan "helpen".

Ik zei al; "m'n megane en ik passen perfect bij elkaar, allebei hebben we regelmatig wel wat" haha.
Al is het niet om te lachen wat ik nou heb, op zo'n manier kan ik er nog wel een klein beetje mee omgaan.

Maar toch schaam je je wel als je over straat moet als je bijv. de hond uit moet laten, en je komt iemand tegen die met je gaat praten.
Het lijkt en klinkt erg raar.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Nicole 'n gezichtsveld verberg je niet makkelijk en toch vindt ik het moedig hoe je omgaat met de handicap en hopelijk hersteld het spoedig zodat ook jij je leven weer op kunt pakken, we duimen voor je (al gaat dat nu met grotere cirkels "gezien mijn linker duim") !-! hou het vol meid ;)

Michel Veltman

Heftig verhaal Nicole, kan niet anders zeggen dan veel sterkte, hopen dat het deze ''wagonlading'' aan medicijnen veel helpen !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Ard Klok

@ Nicole, sterkte ermee en hopen dat alles idd weer goed komt.

@ Robert, hoop dat de auto nog te repareren is

@ Roy sterkte met je duim

Wat een hoop slecht nieuws de laatste dagen :cry:

pierre

Nou hier wat goed nieuws
Ben vanmorgen op 9.10 uur weer voor controle geweest in het ziekenhuis
Had Non Hodking dus nu al 6 jaar schoon
Alles was weer goed
Dus weer op naar de volgende halfjaarlijkse conrtole
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Ard Klok


Karin

@Pierre, gefeliciteerd met het goede nieuws

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev