Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ja, alleen niet met hetgene dat ik moest hebben :D
naja nu maar hopen dat ze de goede spanrol wél hebben liggen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Citaat van: theedooz op 26 augustus 2011, 14:28:15
...heb al een hoop andere hobbies en een stel kleine kinderen om druk mee te zijn...
Ik ook! Maar dat hoeft toch geen belemmering te zijn? ;) Meetings zijn er sowieso niet wekelijks & mijn oudste van 6 vindt ze ook leuk om naar toe te gaan !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Hey Dante hoe gaat het trouwens met je geliefde, zoon en schoonmoeder (zijn ze de schrik al te boven) _o_

Dante

De kleine is helemaal in orde, m'n schoonmoeder is erg vermoeid & heeft last van stijve spieren. Mijn vrouw heeft nog steeds een stijve nek & hoofdpijn. Oorsuizen komt & gaat & haar rugpijn is de laatste dagen verminderd. Bedankt voor het vragen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dante op 27 augustus 2011, 00:53:09
De kleine is helemaal in orde, m'n schoonmoeder is erg vermoeid & heeft last van stijve spieren. Mijn vrouw heeft nog steeds een stijve nek & hoofdpijn. Oorsuizen komt & gaat & haar rugpijn is de laatste dagen verminderd. Bedankt voor het vragen !-!

Tja dat kan nog lang duren Dante, sterkte (en de kleine in de buik) :?

Nicole

#140
Gelukkig vandaag toch nog een (goede) spanrol kunnen krijgen. !-!
Roy heeft vanochtend om 8uur meteen naar Brezan gebeld, en die konden hem uit Groningen laten komen, dus vandaag nog in huis gelukkig! !-!
Dus (als m'n megane en het weer een beetje mee werken :q) rijd hij morgen zowiezo weer. :)

Edit: Ik heb nog even goed nagedacht, deze megane blijft gewoon bij mij.
Ik "kan" hem gewoon niet verkopen haha! Ben alleen bang dat het eerst volgende een koppeling is die eraan gaat komen, want hij pakt hem erg laat (is nog nooit helemaal perfect geweest sinds ik hem heb, maar het word nu toch wel iets minder), dus ik ga daarvoor alvast sparen. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

@Nicole
Mooi dat die weer gemaakt is.
De andere spanrol was idd van de multiriem zonder airco van 1.6e motoren.


Stony (Robert)

Zoo eindelijk weer thuis van Apeldoorn vanmiddag  8)7 en toch een anderhalf kilometer voor m'n huis op de terugweg in een bocht de macht over t stuur verloren, doordat er olie oid op het wegdek lag, en zodoende dus in de sloot ben beland met de megane  :cry:
Zelf meteen uit de auto geklommen, en ouders en politie gebeld enzo, aangezien ik ook een lantaarnpaal heb geschampt.
Auto is nu afgevoerd naar schadeherstelbedrijf waar ze gaan bekijken of dr nog iets van te maken is.. Hopelijk kan ik vanavond wat fotos nog online zetten van hoe de auto in de sloot lag..  :) Zelf mankeer ik gelukkig niets, op de schrik na dan ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

ah nee dat meen je niet.. dat is k*t!
hopelijk valt het mee met je megane.
gelukkig heb jij niets. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

uhu idd gelukkig zelf niets  !-! de megane zat aan 1 kant iets gedeukt in elkaar, hoop dat t nog gemaakt kan worden, maar zat in de stijl boven t achterraampje ook een deuk dus maar gewoon afwachten denk ik maar ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

Ja idd. :)
maar het belankrijkste is; Je megane is te vervangen, jij niet :)
Al is het toch altijd hopen dat hij weer gemaakt kan worden. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Gatver Robert. Gelukkig ben jij er goed vanaf gekomen. Ik hoop dat het met je auto meevalt.

Edwin Postma

wat flik je me nou kerel!!!
erg balen en erg zonde.
blij dat jij niks mankeert. ;)
Truckertje

Benjamin Renon

Zuur voor je zeg Robert. Gelukkig persoonlijk niets ernstig. Hopelijk kan je wagen nog gerepareerd worden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stony (Robert)

tsja was zelf best geschrokken eerste instantie, dr liep op t fietspad waar ik dus overheen ben geschoten ook nog iemand met 2 hondjes en ben ook allang blij dat ik die niet heb geraakt  :) en idd erg jammer maar ik ga morgen even bellen naar het schadebedrijf wanneer er meer bekend word over men auto en anders toch maar een ander coupe halen denk ik, jammer maar helaas dan maar ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev