Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Ik speelde behoorlijk wat spelletjes of Fb... Maar toen was ik nog ITer (Level 500+ in Mafia Wars...), daar heb ik nou geen tijd meer voor of behoefte aan...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

enik heb heel geen facebook
als ej alles neemt moet je wel tig profielpagina's bijhouden mij te veel.
Hou het wel alleen bij hyves.

juul

even een klain vraagje,
mijn dakstrips laten wat los hoe kan ik deze het beste vast zetten?
En als ze gekit zitten welke kan ik dan het beste gebruiken?

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: Benjamin Renon op 25 augustus 2011, 19:10:27
Voor wat Peter wil is er bij Renault niets te vinden, maar zover is het nog niet. Ben alleen erg benieuwd wat zijn keuze gaat worden. ;) Ook dat zien we vanzelf wel als hij iets voor de deur heeft staan.

Evo/Sub?
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Nicole

Citaat van: juul op 25 augustus 2011, 22:43:52
even een klain vraagje,
mijn dakstrips laten wat los hoe kan ik deze het beste vast zetten?
En als ze gekit zitten welke kan ik dan het beste gebruiken?

Ik heb het ook gehad.
Ik heb aantal dingen geprobeerd, maar vorige week had ik bij de Maxx (zo'n goedkope winkel die eigenlijk alles heeft), Super Glue gekocht.
Dat eronder, en het zit super vast. !-!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

@ juul je kan ook hyves eruit gooien :P en FB aanmaken ;) daar zit veel meer leven op dan op hyves.
ik zeg ook steeds tegen mij collega hyves is zoooo 2010!!

Heatzone (Mark)

Ik was uit nieuwsgierigheid even de Renault Mégane's aan het bekijken die te koop worden aangeboden. Er staat echt gewoon mega veel IDE versies te koop :P.

Tedo


Colin

Valt me trouwens op dat jullie (heatzone en theedooz) goed actief zijn hier op het forum, maar waarom nog geen lid? !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Gaat het bij jullie ook zo tekeer?
Wat een onweer hier!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Vanmorgen gehad, leek wel avond zo donker
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Heatzone (Mark)

Komt goed Colin :), Eerst even verhuizen en alles regelen met studie en werk, daarna heb ik weer tijd over en ben ik van plan lid te worden en eventueel een paar meetings bijwonen ;)

Tedo

Citaat van: Colin op 26 augustus 2011, 14:18:40
Valt me trouwens op dat jullie (heatzone en theedooz) goed actief zijn hier op het forum, maar waarom nog geen lid? !-!
Ik overweeg het wel, maar ben niet zo'n clubmens (naar meetings e.d. gaan) en heb al een hoop andere hobbies en een stel kleine kinderen om druk mee te zijn. Maar als ik iemand ergens mee kan helpen of een ander mij; graag!

Colin

Als je nu lid wordt kan het tegen een speciaal tarief (half jaar) kun je ook bijvoorbeeld de poets meeting bijwonen !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Heatzone (Mark)

Haha dat is het juist Colin, ik heb gewoon geen tijd :(,
Nu zit ik vaak onder werktijd even op het forum. Werk 5/6 dagen in de week daarnaast nog me studie en nog een beetje een sociaal leven :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev