Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Mooi dat het weer hersteld is. Nu heel houden he...  ;)

Edwin Postma

Citaat van: Stefan op 18 augustus 2011, 23:07:56
Zou toch zonde zijn om de auto te verkopen aan de 1e de beste 18 jarige met een welvarende pappa....
We hebben meer auto's daardoor helemaal afgetuigd zien eindigen helaas... ;(

neem de blauwe phase2 coupe van jochem.
was 1 van de mooiste die ik gezien heb.
nu helemaal verwoest om het zo te noemen. 8)7
Truckertje

Nicole

dat is die megane die laatst een paar keer te koop stond met allerlei verschillende kleuren onderdelen?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

NLHVV

Eigen auto weer terug. :)

Leenauto helaas niet zonder schade terug kunnen brengen. Iemand vond het nodig mij van achter te raken bij een stoplicht terwijl ik stilstond... Was natuurlijk niet mijn schuld, maar baal toch

Dennis Postma

Citaat van: Nicole op 19 augustus 2011, 19:23:08
dat is die megane die laatst een paar keer te koop stond met allerlei verschillende kleuren onderdelen?

Klopt

nd-photo.nl

Even intruden met een bandenvraag, gisteren velgen overgekocht, maar zaten rukbanden op (BCT banden), waarvan er 1 op de weg lek is geraakt...Zit nu een dik ei op. Jammer, maar het is niet anders. Nu al op zoek naar andere banden, ik houd mijn originele velgen (AEZ Dion met Vredestein Quattrac 3 Allweather) met de allweather banden erop, die ik in de winter gebruik. Nu heb ik een aantal banden op het oog namelijk:

-Toyo Proxes 4
-Falken ZIEX ZE-912
-Falken FK-452
-Maxxis MA Z1
-Kumho Ecsta KU31
-???

-Goede grip voor droog en nat
-Niet teveel rolgeluid
-Prijsgewijs onder de 90 euro per band
-"Mooie looks" zijn leuk, maar daar koop ik een band in eerste instantie niet voor

Foto's volgen nog, zijn Oxigen 1 velgen geworden (17" / 205/40/17), zwart gespoten.

Paul

Falken ziex-ze912 zijn mij zeer goed bevallen op de coupé
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Heatzone (Mark)


Benjamin Renon

Ik hoor ook goede verhalen over de Hankook Ventus V12 Evo K110. Heb bij de Coupé aan de achterkant nu Uniroyal RainSport 2 zitten en die voelen ook goed.
Een andere erg goede optie is de Bridgestone RE050A of Goodyear Eagle F1's. Alleen zitten die een een andere prijscategorie.
Van die laatste zit er nu een set op de Evo en eerste indruk is goed. Blijft lekker plakken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nd-photo.nl

@Paul
Dat is mooi om te horen, had jij ze ook in 17 inch maat?

@Heatzone
Valt buiten mijn budget in mijn maat, 113 euro per stuk

@Benjamin
Had ik gezien, maar niet verder in mn lijstje opgenomen i.v.m. de prijs die ik in gedachten had

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Hankook is echt zo'n verkeerde keus niet. Ik heb drie sets Michelin's (set Pilot Exalto en set Pilot Primacy voor de zomer en een set Pilot Alpin PA3 voor de winter), en een set Hankook Icebear W300 (ook winter), die echt niet veel onder doen voor de Michelin's.

Wat betreft de ruitensproeiervraag op pag. 1; ik denk dat de (motor van) je sproeierpomp een beetje op is. Komen de stralen ook nog maar 1/4 hoog op de voorruit? Had ik ook met een Meg I hatchback, en heb daar zelf de pomp vervangen (best goed zelf te doen).

Dante

Citaat van: theedooz op 19 augustus 2011, 22:51:34
Wat betreft de ruitensproeiervraag op pag. 1; ik denk dat de (motor van) je sproeierpomp een beetje op is. Komen de stralen ook nog maar 1/4 hoog op de voorruit? Had ik ook met een Meg I hatchback, en heb daar zelf de pomp vervangen (best goed zelf te doen).
Dat deden de mijne inderdaad ook. De straaltjes kwamen amper boven de ruitenwissers uit... Nu niet meer. Nu sproeien ze helemaal niet meer lol :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Niek-89

Citaat van: NLHVV op 18 augustus 2011, 20:23:20
Vandaag auto willen ophalen. Uit-in x2 voorverwarmersstiften + gloeibougie's vervangen. Ik start de auto, en toen ik al naar zijn 2 schakelde viel meteen motorvermogen weg + hij schakelde heel stug... Auto laten staan, en wachten op wat ze morgen te zeggen hebben daar....

Morgen maar weer met de leenauto naar Zeist (250km op een dag), helaas niet me diesel-voordeel

Heb je al nieuws?
best irri breng je hem weg om hem te laten maken, is hij nog niet goed.... zucht!
Herkenbaar van mijn vorige auto (geen renault :P)

maar moet je voor je werk in zeist zijn? zo ja waar dan?
Ik woon in Zeist, dus ben nieuwsgierig :D

NLHVV

Grappig dat je in zeist woont. Ik moest zijn bij het KNVB Centrum zijn. We hadden daar 2 dagen achter elkaar cursus in Commerciële Vaardigheden voor mijn werk (Werk bij elektronica keten Saturn). Is dat in de buurt van jouw? Stonden mooie huizen daar :P

Auto is nu gemaakt ja, gelukkig wel. Geen extra kosten voor hoeven maken :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev