Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Vorige week donderdag autopech gehad ongeveer 30 Km voor Koblenz en minstens 8 uur zitten wachten op vervangend vervoer l- de ANWB wat zijn jullie toch snel maar die Coupé die ik weer mee kreeg was beduidend goed bevallen, wel was 't jammer dat die Audi A5 zondag terug moest (eerlijk gezegt wat 'n auto) _o_ 3.0 TDI Quartro 4.2 Ltr op 100 Km in zijn 6e versnelling das nog 'ns lekker croussen in een Diessel :D

Heatzone (Mark)

Haha zo is autopech hebben toch nog niet zo vervelend :P, waarom stopte je eigen auto ermee?

Roy (Coup a One)

Gelukkig niet mijn eigen maar wel die van mijn maat 8)7 en zoals de ADAC vermelde was zijn (bovenliggende krukkenas) gebroken van zijn Subau Impreza. Ook stonden er twee Megan's op het depot in Koblens waarvan 1 met ernstige voorschade (Coupe) en de ander had lichte achterschade (CC) en dan jeuken de handjes wel voor onderdelen maarja het zijn nog steeds geen sloopauto's ;)

Edwin Postma

Truckertje

Tedo


Roadkill (Michiel)

Zo net ff de wielen weg gebracht,hoop ze van het weekend weer terug te hebben,maar ze zijn bij de garage wat onderbezet door de vakantie en een hoop werk dus zie het wel,ze zijn iig mijn auto uit.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Waarschijnlijk zullen een aantal hem wel tegenkomen op speurders.
Ik heb nu weer wat met m'n megane, wat morgen vervangen word (waterpomp lekt, dus d-riem, spanrol en waterpomp worden vervangen).
Ik ga kijken of ik er een mooie prijs voor kan krijgen, zo ja, dan gaat hij misschien toch maar weg en komt er een 2.0 16v. :)
(vraagprijs is wat hoog, maar wie weet wat ze er voor willen geven o-) )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Ik heb ook nog wel wat staan nicole :P

Nicole

Als ik het geld had, had ik het graag gedaan. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Dames en heren.

Voor de mensen hier die ook op facebook actief zijn is er de club nu ook te vinden op facebook!

http://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Erwin Haanen

Direct fan geworden,werd eigenlijk tijd :) Toppie.
megane 4 station 1200 gtline

Benjamin Renon

#86
Ik ben ook fan geworden!

En gelijk even 2 video's vermeld.  o-)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Beetje domme vraag, maar moet je dan klikken op "Vind ik leuk"? :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

over geld valt altijd te praten nicole :P
De vooruit zichte zijn toch wel zo dat hij niet niet heel lang meer in bezit zal zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev