Advertenties


Klets maar raak DEEL 160

Gestart door Heatzone (Mark), 18 augustus 2011, 13:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: Roy (Coup a One) op 30 augustus 2011, 00:05:12
Nicole 'n gezichtsveld verberg je niet makkelijk en toch vindt ik het moedig hoe je omgaat met de handicap en hopelijk hersteld het spoedig zodat ook jij je leven weer op kunt pakken, we duimen voor je (al gaat dat nu met grotere cirkels "gezien mijn linker duim") !-! hou het vol meid ;)
Helaas is het niet te verbergen.
Dankjewel. Y

Citaat van: Ard Klok op 30 augustus 2011, 14:00:51
@ Nicole, sterkte ermee en hopen dat alles idd weer goed komt.

Wat een hoop slecht nieuws de laatste dagen :cry:
Dankjewel. :)
Ja inderdaad aardig wat slecht nieuws afgelopen weekend..

Citaat van: Michel Veltman op 30 augustus 2011, 10:10:18
Heftig verhaal Nicole, kan niet anders zeggen dan veel sterkte, hopen dat het deze ''wagonlading'' aan medicijnen veel helpen !-!
Dankjewel. :)
Ik hoop ook dat de lading medicijnen hun werk ook snel zullen doen. :)

Citaat van: pierre-1.6-16v op 30 augustus 2011, 14:21:56
Nou hier wat goed nieuws
Ben vanmorgen op 9.10 uur weer voor controle geweest in het ziekenhuis
Had Non Hodking dus nu al 6 jaar schoon
Alles was weer goed
Dus weer op naar de volgende halfjaarlijkse conrtole
Dit is erg goed nieuws! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

@ Nicole, Ik ga hier wel even verder voor ik het hele forum ontregel met offtopic berichten :P

Mijn megane cabrio ph2 heeft wel de achterbumper met het "Kuiltje/Schleufje" in de achterbumper.
Van de kofferbak klep weet ik dat deze anders is als de coupe, die hebben ook de mist lampen in de kofferbak klep!

Nicole

jij bent een cabrio rijder? :P
dan klopt dat wel, daar zit de kofferklep met mistlampen nog in, en inderdaad volgens mij ook dat kuiltje in de bumper.
en de bumper is uiteraard langer dan die van een coupe, en de kofferklep ook :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

In een cabrio phase 2 zitten de mistlampen in de achterlichten, in de achterklep zijn nep!

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Vandaag ben ik lang's de kantonrechter geweest en mijn Oordeel gehad: 1000 Euro Boete die ik in 20 dagen moet betalen na dat ik de Acceptgirokaart heb gehad!
mijn Rijbewijs mocht ik ik mijn zak houden maar wel dat ik 4 maanden voorwaardelijk niet gepakt wordt!  :police:

Ik heb dus veel mazzel gehad!   _o_
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dirk Kuipers

huh? heb ik wat gemist? wat heb je gedaan dan?
1000 euro is niet niks.. :s

Heatzone (Mark)

@Nicole haha ja, al bijna 3 jaar! Mijn Megane is ook meteen me eerste auto.
Heb je de foto's die ik gepost heb niet voorbij zien komen :P?

Om nog even terug te komen op het offtopic gesprek in het Marktplaats/Ebay topic. Ik rij zelf liever in een auto die af en toe wat mankementen heeft maar die veel waarde voor mij heeft, als een auto zonder mankementen maar die voor mij totaal geen waarde heeft en dat puur een vervoersmiddel is..! Als je de auto heel graag wilt houden zou ik dat duidelijk maken en vragen of ze negatieve reacties achterwege willen laten dit demotiveert alleen en heeft uiteindelijk invloed op je humeur. Wat natuurlijk niemand wil! !-!

@Rick Hmm, dat is een interessant weetje, liever dat Renault deze neppe lampen dan achterwege had gelaten..

@ Erwin, wat heb jij allemaal gedaan dan Erwin? Zon boete is niet mis! Waarschijnlijk heb ik je eerdere post dan over het hoofd gezien :P

Stefan

Mooi leermoment voor je Erwin... ;)
Mooi dat je je rijbewijs nog hebt iig.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat geld had je beter in je Megane kunnen steken Erwin. Was een leermomentje dan maar he. ;)

@Nicole. Als ik het zo lees wist ik het wel. Lekker blijven rijden in de Megane.

Edwin Postma

Valt nog mee erwin. Ondanks de boete.
Truckertje

Colin

De megane is zo uit die showroom begrijp ik ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Erwin of het nu een leer momentje is of niet je had er veele andere dingen mee kunnen doen Y
Trouwens die vier maanden heb je die al niet doorstaan ;)

Erwin Haanen

megane 4 station 1200 gtline

Dante

Citaat van: Roy (Coup a One) op 31 augustus 2011, 16:08:05
Trouwens die vier maanden heb je die al niet doorstaan ;)
Nee Roy, zo werkt dat niet. Die gaan volgens mij op de dag van veroordeling in... Dat was tenminste toen ik moest voorkomen (Kleven >80km/h) ook zo.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev