Advertenties


Nieuwe stappenmotor geplaatst en toerental schiet omhoog!!!

Gestart door herman25, 16 augustus 2011, 15:19:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

herman25

Ik heb een nieuwe stappen motor erin gezet en nu schiet het toerental omhoog richting de 4000 toeren.
komt ook niet meer naar beneden. moet er nog iets af gesteld worden??

Christian de Vriend

paar keer contact aan en uit zetten,en ff starten

dan stelt die de stappenmotor weer af naar behoren,ik heb het zelfde probleem gehad,en kreeg het advies
om contact paar keer aan en uit te zetten,en om de zoveel keer ff starten om te controleren
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

herman25

hoe vaak en hoe lang moet de dit herhalen dan?
heb het nu een poosje gedaan en hij blijft in de toeren schieten.. aangezien het blok nog koud is..

RobScénic

Accuklemmen los, even tegen elkaar aan houden. Dan alles weer vastmaken, motor starten en een kwartiertje stationair laten lopen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rogier

Accu polen er 10 min eraf houden, daarna weer terug plaatsen de auto starten (alles uit zetten zoals verlichting en radio) en de auto 15 min stationair laten lopen, dan gaat de auto alles opnieuw inlezen en dan komt alles goed ;)

succes !-! 

herman25

ow, ik heb het gedaan met alles aan:) nou jah. hij loopt weer als een zonnetje.

Dank je wel allemaal!!

groet herman

Roy16v

Citaat van: Rogier op 16 augustus 2011, 16:40:58
Accu polen er 10 min eraf houden, daarna weer terug plaatsen de auto starten (alles uit zetten zoals verlichting en radio) en de auto 15 min stationair laten lopen, dan gaat de auto alles opnieuw inlezen en dan komt alles goed ;)

succes !-! 

alle verbruikers moeten juist aan om een goed stationair toerental te krijgen.

als je hem afsteld met geen enkele verbruiker aan,dan zit je straks in de dondere tijden met een auto die vreemd stationair loopt wanneer je de verlichting,blower,radio,ruitverwarming,etc aan hebt.

beste is helemaal koude motor,accu los,15 min wachten,klemmen er op,starten , alle verbruikers aan en dan 15 min laten lopen.
dan heb je hem perfect!

nd-photo.nl

Precies, zo heb ik het ook gedaan, al loopt die van mij nu iets hoger stationair, maar dat vind ik niet erg :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev