Advertenties

ervaringen schroefset onder meg 2

Gestart door Roadkill (Michiel), 13 augustus 2011, 14:04:15

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Weet dat er meer topics zijn hierover maar gaat mij er niet om om zo laag mogelijk te gaan,maar de acheterdempers beginnen bij mij op hun eind te lopen(ja das een nadeel van een gasinstallatie). Ben dan dus ook wezen kijken wat een nieuwe set veren plus dempers doen voor mijn Grand tour en dan kan ik voor dat geld er ook een V-max schroefset onder doen. Maar nu is mijn vraag als de schroefset in de hoogste stand staat zakt ie dan al ten op zichte van de standaard dempers veren ? en zo ja hoeveel is dat ongeveer? En wat mij een groot voordeel lijkt met de schroefset is dat ik de auto meer gelijkkan leggen voor achter,waarmee ik makkelijker over drempels kom dan nu (door het "doorhangen" achter raak ik nu regelmatig met de trekhaak de drempels.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

De auto zakt met een schroefset ongeveer 1 a 1,5 cm na beneden ;)

Roadkill (Michiel)

Kijk das mooi,zal ie voor wel een eind meer gaan zakken bij me,maar dat doe ik dan zelf
Slow&Low

Rogier

ja dat is dan je eigen keuze ;) dan kan je sommige drempels wel vergeten :D is een mooi  rs pakketje niks voor jou grand tour ?

Joey Voormolen

+ voordeel van een schroefset is dat die stugger word en dus minder last heb met aanlopen op drempels
Lowered M3C GT

eliatuning

heb nu ook een schroefkit onder mijn grandtour, en vind het heel fijn
wil echt geen veren eronder, kan nu regelen hoe laag of hoog ik de auto wil zetten
rather low and slow than high and fast

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rogier op 13 augustus 2011, 16:42:58
ja dat is dan je eigen keuze ;) dan kan je sommige drempels wel vergeten :D is een mooi  rs pakketje niks voor jou grand tour ?

Nou hij staat voor wel erg hoog nu hoor,wil hem dan ook meer vlak leggen zeg maar.En ja een rs set zou erg gaaf zijn,maar de baas thuis zover krijgen gaat me niet lukken,of ik moet een keer tussen 2 andere auto's klem komen te zitten...
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Oh ja hij word natuurlijk ook stugger,maar als ik hem niet te laag zet word die dan echt een heel stuk stuggerof word ie enkel stugger als je lager gaat?
Slow&Low

Rick Santbergen

Christian de Vriend

Heerlijk  :q

goed voor de bochten  !-!

nadeel.....stuiter de stuiter  :q

alhoewel,als je een verstelbare hardheid hebt,is dat ook lekker als je alles minder kan zetten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Ja op dat gestuiter zit ik niet echt te wachten,ook vriendin kids en hond moeten normaal mee kunnen... Maar dus ook als ie "hoog" staat word ie erg stug of zit er dan nog iets van comfort in?(ik ben zo wie zo niet van plan om er extreem lage banden op te zetten,heb een set 16 inch liggen die er onder komen,dus de banden zullen ook nog wel wat comfort geven)
Slow&Low

Christian de Vriend

hoogte maakt bij een schroefset niks uit,de stugheid blijft nagenoeg het zelfde.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

eliatuning

ik heb er nu 18inch onder zitten en vind dat ik goed comfort heb
niet zoals de gewone vering, maar echt springen doet de wagen niet
heb ook vrouw en kinderen mee(2j + 8j)
als ik mijn 16inch eronder heb steken, dan voel ik bijna niks van de bulten in de weg
op de 18inch zit een 225/40/18, op de 16inch een 205/50/18
rather low and slow than high and fast

Roadkill (Michiel)

Kijk dat zijn berichten,al zijn de kids bij mij wel wat ouder(en dus ook wat zwaarder)Maar wat voor set heb jij er nu onder dan?
Slow&Low

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik zelf rijd ook met een KW schroefset!
Het is een hele verbetering! en de Funfactor schiet er mee omhoog! toch kun je Comfortabel er mee rijden! Christian heeft de halve reis naar Engeland geslapen en was niet wakker te krijgen.  :q ( komt ook deels dat Renault heerlijke zachte stoelen maakt )

Al met al een aanrader voor diegene die lager willen, betere rijeigenschappen willen hebben, en toch een beetje comfort wilt houden!   !-!

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev