Advertenties

ervaringen schroefset onder meg 2

Gestart door Roadkill (Michiel), 13 augustus 2011, 14:04:15

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Citaat van: matthew op 16 september 2011, 10:34:33
Er zit een moer binnen in je kofferruimte en een moer op je achteras die moeten los en dan valt die er al onderuit.

Als je er gas in hebt zitten,kan het zijn dat je gastank in de weg ligt en heb je iets meer tijd nodig.

Ok die moer die in de kofferruimte zit is dus een bout,en die is ongeveer 10cm lang en door de gastank heb je dus max 5 cm speling. Die kan er dus normaal gesproken niet uit,maar voor degene die dit ook willen doen;door de gastank los te halen kan je dus net wat meer ruimte creeeren en lukt het wel! Let er dan dus wel op dat je de bout niet laat vallen,dan heb je dus echt een K-klus om hem er weer onder uit te krijgen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

Roadkill (Michiel)

JAHAAA,van het weekend ff de Meg wassen en foto's maken,kan me meissie er in rijden,kijken of ze dan nog wagenziek is (heb ik meteen een BOB als het niet het geval is...   :):)
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Zo ff stof blazen hier heb nog een vraagje,we hebben vorig jaar september dus de meg verlaagd. Bevalt mij prima,de rest heeft er ook iets minder moeite mee :D , maar nou heb ik hem ondertussen achter alweer 2 cm omhoog geschroefd en daar is de ruimte nu mooi.Maar voor staat ie nog steeds op zijn laagst en daar is de wheelgap een stuk groter,kan het helpen om hem voor ook een stukkie omhoog te schroeven om te kijken of de veren voor nog wat in zakken?? Heb nu het gevoel dat de schokkers het tegen gaan,maar dan zou ik hem na een week of 2 weer naar beneden kunnen schroeven  Want 15 april moet gewassen en zo laag mogelijk in Nijkerkerveen staan :)
Slow&Low

rened

De mijne staat ook op zn laagst, en zou van mij eigenlijk ook nog wel wat lager mogen.
Als de zomervelgen er weer op gaan zie je duidelijk nog zon 3 cm ruimte, vind het ook zonde.
Wel heb ik zo dat sinds het verlagen ik mn aandrijfas al eens vervangen heb, en hij nou alweer geluid maakt.
Dus het lijkt erop dat deze wel harder slijten? Je hoort je homokoneet tijdens het rijden door een bocht.
Iemand anders ook last van?

Roadkill (Michiel)

Wanneer heb je hem verlaagd dan? en is er een nieuwe ondergekomen of een 2e hands? Heb het met mijn ex kadett wel vaak gehad,maar dat bleek een schade auto te zijn geweest,nadat de voortrein gericht was nooit meer last van gehad,dus misschien daar eens naar kijken?
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev