Advertenties

Computer games - DEEL 4

Gestart door Stefan, 13 augustus 2011, 12:10:51

Vorige topic - Volgende topic

Michel Veltman

als jij zorgt voor de bekende eurotjes, zorg ik voor een playseat ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Zo te lezen barst jij momenteel van de bekende eurotjes.... --
Als ik lees wat je allemaal gekocht hebt :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

euhm inkoppertje....vrijgezel zijn heeft soms voordelen  :P  :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Heatzone (Mark)

Haha, komop Stefan. Vrijgezel zijn geeft je over het algemeen meer vrij te besteden tijd. Je houd over het algemeen meer geld over!

Ondanks dat ben ik toch liever niet single. Maar dat terzijde :P

Benjamin Renon

Ik heb al te veel consoles/handhelds staan/liggen. Nintendo 64, diverse Gameboys, PS1, PS2, Xbox, Xbox360. De Nintendo's had ik eigenlijk alleen voor the Legend of Zelda, Golden Eye en Mario. De Sony's had ik voor de vechtspellen Tekken en Metal Gear Solid. De Xbox voor Jet Set Radio en Soul Calibur/Soul Blade. De 360 heb ik voor oa Forza, Gears of War, Resident Evil, God of War.
Ondertussen een aardige collectie games opgebouwd.
Owja heb ook nog een hele old school Philips videocompact die nog met cartridges werkt en het ook nog steeds doet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Met die laatste moet je naar "tussen kunst en kitch"gaan.
Is antiek en geld waard :D :D
Truckertje

nd-photo.nl

En nog mensen die hier ook fanatiek Battlefield 3 spelen? Je kan me vinden op Battlelog onder de naam: nerd2k3 . Altijd leuk om de stats van andere mensen ook te volgen :)

Wat een vet spel, vooral het geluid maakt zoveel indruk!

Heatzone (Mark)

Ik speel het ook Andy!! Alleen via de pc, ThePhantomm is de mijne!

En inderdaad wat een super goed spel, grafisch ook zo mooi :)

Dennis Postma

Gisteren de gamehoek op zolder maar weer eens ingericht na dat we de zolder een opfris beurtje hebben gegeven:

Dus ik ben weer helemaal klaar voor een potje online racen met GT5. Wie heeft er zin om binnen kort weer eens met een aantal man een RMC race te doen?

Rogier

hoezo race gek :P zou iemand het met zijn controler wel van jou winnen ?

Ik heb laatst een Home cinema set van LG op me Xbox 360 aangesloten 1000 watt vermogen. Met battle field 3 is dit echt een super game ervaring.

Dennis Postma

Tuurlijk kan iemand dat wel van mij winnen. Tim heeft me al eens verslagen.  ;)

Dat mis ik eigenlijk alleen nog op zolder. Misschien maar eens een keer een dolby setje op de kop tikken en een keer een full HD scherm, deze is nog HD ready maar daar mag ik niet over klagen.  :neen: :)

Rogier

haha, is tim uberhaubt wel te verslaan, volgens mij wint hij ook altijd met karten :D

Dennis Postma

Tim heeft volgens mij bijna alle prijzen uit de rmc geschiedenis in de kast staan.

Stefan

yup... helaas wel...
Zodra er een stuur bij komt kijken, wint Tim.. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev